Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційні та інформаційні зв'язки в системах управління, обліку, звітності та внутрішнього аудиту в закладах готельно-ресторанного господарства
    (Дніпровський державний аграрно-економічний університет, 2018) Колєсніченко, Анастасія Сергіївна
    В результаті проведеного дослідження деталізовано види економічної діяльності суб'єктів господарювання готельно-ресторанного комплексу відповідно до державного класифікатору, що дозволяє забезпечувати більш зважений та адресний підхід до аналізу витрат, а також доводить необхідність запровадження контрольних механізмів для їх оцінки та своєчасного коригування. На цій основі виділено блоки процесів господарювання відповідно до методик обліку витрат. Враховуючи облікові й управлінські детермінанти досягнення ефективності функціонування закладів готельно-ресторанного бізнесу, обґрунтовано значущість впровадження внутрішнього аудиту як підсистеми управління у теоретичному й практичному ракурсі, в результаті чого виділено ключові напрями й компетенції, що висуваються до фахівців цієї діяльності на сучасному етапі розвитку індустрії туризму в цілому. Запропоновано модель, яка відтворює комплекс взаємопов'язаних процесів управлінського, бухгалтерського обліку та звітності та включає передачу обліково-управлінської інформації до системи внутрішнього аудиту, де вона трансформується, обробляється за допомогою застосування аналітичних процедур, методик та використовується в ході реалізації аудиторських перевірок