Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422
Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism
Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!
У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.
Переглянути
Результати пошуку
Публікація Стандарти серії ISO 9000 в сфері туризму та гостинності України в концепції загального управління якістю TQM(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Стригуль, Лариса Станіславівна; Александрова, Вікторія Олександрівна; Жадан, Тетяна АндріївнаУ статті проаналізовано сучасний стан застосування та визначення перспектив впровадження стандартів серії ISO 9000 в сфері туризму та гостинності України в концепції загального управління якістю TQM. Доведено, що проблема післявоєнного відродження та розвитку процесів загального управління якістю послуг сфери туристичного та готельно-ресторанного бізнесу нашої держави є досить актуальною, виходячи з її фінансово-економічного та соціального значення для відбудови економіки нашої країни. Досліджено, що в результаті впровадження міжнародних стандартів діяльність підприємства (організації) стає більш зрозумілою та прозорою, в ній встановлюється чіткий розподіл відповідальності, підвищується рівень внутрішньої організованості та зменшується кількість помилок. Визначено різницю між ISO 9001 та ISO 9000. Проаналізовано системи якості, побудовані на ідеології стандартів ISO серії 9000, що зіграли свою унікальну роль в розвитку технічного і технологічного прогресу. Доведено, що впровадження на підприємстві чи в організації системи управління якістю, розробленої на основі стандарту ISO 9001, сприяє спрощенню системи надання послуг та підвищенню їх якості, встановленню налагодженого зворотного зв’язку зі споживачами, покращенню робочого клімату, забезпеченню стабільної роботи в умовах плинності персоналу, прийняттю раціональних та ефективних рішень на основі фактів. Досліджено вітчизняний рівень стандартизації сфери туризму та гостинності з огляду на його кореляцію з міжнародними стандартами загального управління якістю. Доказано, що стандарти серії ISO 9000, зокрема стандарт ISO 9001 визначає найзручнішу на сьогодні та максимально просту модель управління і ця модель повинна бути найбільш повно використана в сфері гостинності і туризму України. Зроблено висновок, що ефективні системи якості, що відповідають вимогам ринку, сьогодні інтегруються в поняття TQM - Загальне управління якістю. Головним напрямком нової версії стандартів ISO серії 9000 стало їх зближення з ідеологією TQM. Щоб вітчизняний туристичний бізнес та індустрія гостинності мали можливість успішно розвиватися, необхідно вивчити всі правила та вимоги стандарти ISO, а також методику їх впровадження на вітчизняних підприємствах сфери гостинності.Документ Мотивація персоналу: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Побережна, Наталія Миколаївна; Бондаренко, І. О.; Ковях, К. В.Документ Проблемні питання обліку та аналізу розрахунків з оплати праці на підприємствах(НТУ "ХПІ", 2017) Рета, Марина Володимирівна; Горб, А. Р.Публікація Роль мотивації в системі обліку оплати праці в Україні(НТУ "ХПІ", 2017) Сайганова, Аліна Дмитрівна; Линник, Олена ІванівнаДокумент Формування системи стимулювання персоналу підприємства(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2017) Клочко, Юрій Олександрович; Гусаковська, Тетяна Олександрівна; Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаВ процесі функціонування будь-якого підприємства наразі все більше уваги приділяється ефективному використанню його ресурсів. При цьому особливу увагу слід приділяти ефективності використання персоналу підприємства. Мета: дослідження сутності стимулювання праці персоналу та використання теорій мотивації та стимулювання на підприємстві. Методи: логічного і порівняльного аналізу, метод групування, метод системного аналізу. Результати: необхідною умовою формування системи управління персоналом підприємства є системний підхід, що передбачає її побудову як складову загальної системи управління підприємством. Систематизовано погляди науковців на зміст та складові категорії стимулювання праці та мотивації персоналу підприємства. Висновки: для формування системи ефективного управління підприємством на основі ефективного використання персоналу керівництво має застосовувати не тільки економічні методи стимулювання й мотивації праці персоналу, а саме поєднання організаційно-адміністративних та соціально-психологічних методів стимулювання праці поряд із застосуванням на практиці моделей компетенцій працівників для мотивації персоналуПублікація Шляхи покращення ситуації у сфері оплати праці в Україні(НТУ "ХПІ", 2016) Сайганова, А. Д.; Линник, Олена ІванівнаДокумент Удосконалення системи організації оплати праці(НТУ "ХПІ", 2011) Побережна, Наталія Миколаївна; Недбайло, Ю. С.В статті розкрито основні проблеми організації та стимулювання праці на сучасних українських промислових підприємствах, виявлено проблеми трудової мотивації.Документ Дослідження мотиваційних факторів на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2012) Кузьменко, Леонід Володимирович; Недбайло, Ю. С.В статті досліджуються мотиваційні фактори працівників, їх відмінності в залежності від гендерної та вікової диференціації.Документ Методологічні особливості підбору і розстановки робочих кадрів на ремонтних роботах(НТУ "ХПІ", 2013) Мехович, Сергій Анатолійович; Погорєлова, Людмила ВасилівнаУ роботі розглянуті питання використання в аналізі специфічних методичних прийомів, серед яких, окрім економіко-статистичних методів, важливе місце повинні займати методи соціологічних обстежень, включаючи анкетування і інтерв'ю.