Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив інноваційних засобів навчання на якість вищої освіти (на прикладі спеціальностей 241 "Готельно-ресторанна справа" та 242 "Туризм")
    (2023) Чайка, Тетяна Юріївна
    Досліджено теоретичні та практичні аспекти вибору заснованих на використанні інформаційних технологій засобів і інструментів навчання та викладання (на прикладі спеціальностей 241 «Готельно-ресторанна справа» та 242 «Туризм») у контексті забезпечення якості вищої освіти.
  • Ескіз
    Публікація
    Оптимізація впливу регіональних структур управління на сталий розвиток індустрії туризму та гостинності: міжнародний досвід
    (Видавничий дім "Гельветика", 2023) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Холодок, Валентина Дмитрівна
    Метою статті є аналіз можливих проблем, вивчення зарубіжних практик та розробка рекомендацій щодо оптимізації змісту, форм, методів і інструментів взаємодії регіональних структур управління з представниками індустрії туризму і гостинності на шляху до сталого розвитку. Актуальність теми дослідження пов'язана з високою соціально-економічною та екологічною значимістю впровадження концепції сталого розвитку з точки зору забезпечення довгострокового благополуччя усієї світової спільноти. Аналіз наявних проблем, з якими стикається туристичний та готельно-ресторанний бізнес на шляху до впровадження стійких практик, дозволив зробити висновок про необхідність колаборації місцевого самоврядування, корпорацій та закладів освіти з метою створення освітніх продуктів формату lifelong learning (освітніх курсів, вебінарів, майстер-класів, сертифікатних програм тощо). Тематика таких освітніх продуктів має бути спрямована на підвищення обізнаності представників туристичного та готельно-ресторанного бізнесу про цілі сталого розвитку та практичні шляхи їх досягнення.
  • Ескіз
    Документ
    Innovative training techniques as a way to improve the quality and competitiveness of future professionals in tourism and hospitality. Learning portfolio
    (2022) Chaika, Tetiana; Gnezdilova, Diana
    Інноваційні методи викладання, навчання та оцінки відіграють значну роль у підвищенні якості вищої освіти майбутніх спеціалістів у сфері туризму та гостинності. У даний час багато вчених вітають портфоліо як альтернативу та/або доповнення до традиційних методів оцінювання. Метод навчального портфоліо призначений для систематизації навчальної роботи студентів, закріплення, поглиблення та розширення отриманих знань, навичок та умінь. Наразі навчальне портфоліо використовується як інструмент навчання та оцінювання у великій кількості навчальних закладів по всьому світу. У НТУ «ХПІ» студентське портфоліо – документ, який поповнюється протягом усього навчання. Основна мета портфоліо – дати об'єктивне уявлення про особистість та рівень професіоналізму молодого фахівця. У майбутньому грамотно складене портфоліо може допомогти у працевлаштуванні та кар'єрному зростанні. Вже з першого курсу у рамках курсу «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» студенти роблять перші кроки у формуванні портфоліо. Портфоліо, яке студент створює у рамках індивідуального завдання за курсом «Вступ до спеціальності. Ознайомча практика» має спеціально адаптовану структуру. Ця структура покликана забезпечити надання усієї необхідної звітної інформації відповідно до робочої програми курсу навчання. Студентам пропонується творчо підійти до структури та змісту своїх портфоліо, мислити творчо, поза шаблонами.