Кафедра "Туризм i готельно-ресторанний бізнес"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/2422

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/tourism

Від листопада 2021 року кафедра має назву "Туризм і готельно-ресторанний бізнес". Перейменована під час реорганізації кафедри "Бізнес-аналітики, обліку та готельно-ресторанної справи" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту економіки, менеджменту і міжнародного бізнесу Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Подорожі змінюють нас, допомагають нам зростати і розвиватися. Подорожі – найкраща освіта сучасного світу!

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор економічних наук, 5 кандидатів наук: 4 –економічних, 1 – географічних; 1 співробітник має звання професора, 5 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Квест-екскурсії з віртуальним гідом як IT-продукт
    (Видавничий центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2023) Чайка, Тетяна Юріївна; Чернат, Альона Андріївна
    Квест-екскурсія з віртуальним гідом (quest tour with a virtual guide) – інноваційна форма екскурсійного продукту. Орієнтований на пропозицію квест-екскурсій з віртуальним гідом IT-продукт є результатом міждисциплінарної взаємодії IT-технологій та екскурсійної діяльності. Авторами було досліджено процес формування глобальної ціннісної пропозиції IT-продукту компанії, що спеціалізується на створенні та просуванні квест-екскурсій з віртуальним гідом. За результатами дослідження було зроблено такі висновки. Досліджуваний IT-продукт відповідає очікуванням і тенденціям ринку, задовольняючи запит на унікальність, персоніфікацію, гейміфікацію і діджиталізацію споживчого досвіду. Правильне позиціонування, вибір MVP (minimum viable product) і бізнес-моделі просування має суттєве значення з точки зору забезпечення конкурентоспроможності продукту на ринку. З огляду на соціальне, культурне та суспільне значення квест-екскурсій з віртуальним гідом, перспективною є співпраця продуктових компаній, що спеціалізуються в цьому напрямі, з державними та громадськими фондами.
  • Ескіз
    Документ
    Стартапи в індустрії туризму і гостинності
    (2022) Чайка, Тетяна Юріївна; Павленко, Ліана Романівна
    Створення та просування стартапів – один з популярних напрямків практично у всіх галузях економіки, у тому числі й у сфері туризму і гостинності. Попереднє вивчення тенденцій та потреб, що тільки зароджуються, може стати корисною основою успішного стартапу. У роботі досліджено сучасні тренди, врахування яких може стати у нагоді при розробці стартапу в галузі туризму та гостинності. Успіх тревел-стартапу може принести поєднання кількох сучасних трендів у галузі туризму та гостинності.
  • Ескіз
    Публікація
    Кейтеринг у MICE-індустрії: тренди розвитку, міжнародний досвід і перспективи digital-трансформації
    (2021) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Чайка, Тетяна Юріївна; Бєлікова, Олена Станіславівна
    У статті розглянуті тенденції та перспективи розвитку індустрії гостинності, а також деякі найперспективніші інноваційні digital-рішення у сфері надання послуг кейтерингу для MICE-заходів: цифрові ваучери, гастро-меппінг, набори для онлайн-кейтерингу. Приділено увагу комплексному підходу до формування інноваційних бізнес-моделей на основі digital-трансформації. Криза, що була викликана пандемією COVID-19, поставила на межу банкрутства значну частину економічних агентів. У такій ситуації на економічне процвітання можуть розраховувати ті суб'єкти підприємницької діяльності, які оперативно відмовляться від застарілих бізнес-моделей. Тільки комплексне та системне використання інноваційних рішень, формування нових інноваційних бізнес-моделей здатне забезпечити підприємство конкурентною перевагою та запобігти негативному сценарію розвитку подій. У статті вдосконалено підхід та розроблено практичні рекомендації щодо впровадження конкретних інноваційних цифрових технологій у базові компоненти бізнес-процесів з метою формування нової бізнес-моделі на основі комплексного використання digital-рішень.