Кафедра "Вища математика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7491

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/vm

Напевно відомо, що в 1923 році в ХТІ вже була кафедра математики, а її першим керівником був Бржечка Володимир Фомич. Кафедра вищої математики є одним із найстаріших підрозділів нашого університету. Дисципліни вища математика та нарисна геометрія викладалися починаючи з 1885 року.

У джерел розробки методики викладання математики стояли найвидатніші вчені, академіки Олександр Михайлович Ляпунов, Володимир Андрійович Стеклов й інші. Колектив кафедри намагається на всіх етапах її становлення й розвитку зберігати традиції, закладені засновниками кафедри, продовжує наукову працю, розвиває закладені напрямки в сучасній математичній підготовці студентів університету. Щорічно навчаються математиці майже чотири тисячі студентів денного відділення.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту механічної інженерії і транспорту Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут .

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: доктор фізико-математичних наук, доктор педагогічних наук, 2 доктора технічних наук, 8 кандидатів наук; 4 співробітника мають звання професора, 8 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    The Role of Dynamics in Face sheet/Core Interface Debonding of Sandwich Panels
    (University of Lyon, 2022) Burlayenko, Vyacheslav N.; Dimitrova, Svetlana D.
    The current research addresses the study of debonding the face sheet from the core in a sandwich structure in dynamic regime by means of the use of a cohesive zone model accounting for contact and friction nonlinear effects. The finite element method within the ABAQUS environment is used for modeling and simulations of the dynamic debonding propagation problem. By numerical examples, the influence of different parameters, such as the adhesive properties in terms of the interface strength and toughness and the type of traction separation law and types and rates of the imposed loading, in relation to the double cantilever beam test are estimated. The obtained results demonstrate the relevance of both the adhesive properties and loading conditions, the changes of which may notably modify the stress state near the interface crack tip and the debonding evolution in the sandwich specimen in dynamics.