Кафедра "Комп'ютерне моделювання процесів та систем"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4356

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/cmps

Сучасна назва – кафедра "Комп'ютерне моделювання процесів та систем", попередня назва – кафедра "Cистеми і процеси управління" (від 2001), первісна назва – кафедра “Автоматичне керування рухом”(від 1964).

Кафедра “Автоматичне керування рухом” була створена на інженерно-фізичному факультеті 1 лютого 1964 року для підготовки кадрів вищої кваліфікації, які володіли б як практичною інженерною підготовкою, так і фундаментальними знаннями в галузі математики та інформаційних технологій. Протягом минулих десятиліть кафедра випустила понад півтори тисячі фахівців. Лише за останні 30 років кафедра підготувала близько 600 інженерів-механіків-дослідників, з яких кандидатами наук стали понад 100 осіб і шість осіб – докторами наук.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 5 докторів технічних наук, 7 кандидатів технічних наук; 4 співробітника мають звання професора, 6 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Closed-form quaternion representations for rigid body rotation: application to error assessment in orientation algorithms of strapdown inertial navigation systems
    (2020) Plaksiy, Yu. A.; Breslavsky, D. V.; Homozkova, I. O.; Naumenko, K.
    Closed-form analytical representations of the rigid body orientation quaternion, angular velocity vector and the external moment vector satisfying kinematic equations and equations of motion are derived. In order to analyze errors of orientation algorithms for strapdown inertial navigation systems, reference models for specific rigid body rotation cases are formulated. Based on solutions, analytical expressions for ideal signals of angular velocity sensors in the form of quasi-coordinates are derived. For several sets of parameters, numerical implementations of the reference models are performed and trajectories in the configuration space of orientation parameters are presented. Numerical analysis of the drift error for the third-order orientation algorithm is performed. The results show that the value of the accumulated drift error using the derived two-frequency models exceeds the value of the accumulated drift error in the conventional case of a regular precession.