Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Entwicklung der lebenswerte zukünftiger bachelor-absolventen während der studienzeit an hochschulen
    (European Conference, 2023) Khavina, I. V.; Albert-Schlegl, V.
  • Ескіз
    Документ
    Essence and structure of the readiness of future primary school teachers to design the learning environment
    (Universidad del Zulia, Maracaibo, Venezuela, 2021) Oleksenko, K.; Khavina, I. V.
    The purpose of the study is to determine the essence of the preparation of future primary school teachers to design the learning environment in the operation of the new Ukrainian school. The application of methods that helped to carry out theoretical research: analysis and synthesis, systematization of materials, historical and logical, comparative, systemic and structural, allowed to study the essence of the preparation of future primary school teachers to design the learning environment in the New Ukraine School. This study allowed us to determine the essence of the preparation of future primary school teachers as specialists of the new generation, to design the learning environment of primary school students. The preparation structure of future primary school teachers is determined to design the learning environment and the content of its main constructs is specified, namely: the motivational, cognitive, operational-active and emotional-volitional components.
  • Ескіз
    Документ
    The role of natural sciences vocational training psychology
    (ISMA University, 2016) Khavina, I. V.