Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Стратегічний менеджмент та маркетинг"
    (2020) Ткачова, Надія Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна; Борзенко, Володимир Іванович; Верютіна, Вікторія Юріївна
    Стратегічний менеджмент і маркетинг дає змогу розробити ефективну лінію поведінки фірми на ринку. Дисципліна "Стратегічний менеджмент і маркетинг" забезпечує одержання знань в області теорії і практики стратегічного маркетингу, що розглядається у взаємозв’язку із загальною стратегією розвитку підприємства. Мета дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" – засвоєння теоретичних знань щодо маркетингових стратегій і формування практичних навичок управління стратегічною маркетинговою діяльністю підприємства. Викладено основні рекомендації щодо вивчення курсу та набуття певних навичок виконання економічних розрахунків. В розрізі кожної теми подаються методичні вказівки щодо вивчення теоретичного матеріалу, плани семінарських занять, література. З метою формування у студентів навичок виконання економічних розрахунків, проведення аналітичної і дослідницької роботи наведені практичні задачі. Методична розробка спрямована на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене опанування навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок виконання економічних розрахунків. Вона надає студентам можливість заздалегідь готувати тези своїх виступів на семінарських заняттях, виконувати завдання з проведення розрахунків, розв’язувати проблемні ситуації згідно з поданими до них рекомендаціями. При розробці методичних рекомендацій використано методичні розробки Херсонського технічного університету, зокрема розробки Мєшкової-Кравченко Н. В. Досвід викладання дисципліни "Стратегічний менеджмент і маркетинг" дозволяє на новому методичному рівні проводити навчання та суттєво підвищити рівень знань, який отримують студенти при вивченні цієї дисципліни.