Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення рентабельності підприємства за рахунок заміни його автопарку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Василенко, Артем Валерійович; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Аналіз витрат на вантажні автомобілі одного з підприємств України показав незмінний ріст цін на паливо, а саме на метан, пропан та дизельне пальне, його неефективність у використанні як палива для комерційних вантажних автомобілів та переваги переходу до автомобілів на електричній тязі. Результати дали зрозуміти, що пропозиції автомобільної компанії BYD щодо нової продукції, а саме електричних автомобілів різної вантажопід’ємності, є дуже вигідними для компанії. Порівняння витрат на використання автомобілів на природному паливі та автомобілів на електричній тязі показує великий потенціал нових автомобілів, їх економічність та вигідність у використанні.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення чинників впливу на зростання ефективності роботи підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2017) Александров, Віталій Володимирович; Василенко, Артем Валерійович; Дергач, Аріна Павлівна
    Рівень економічної ефективності діяльності підприємства залежить від багатьох факторів і умов. Ці фактори в реальності діють не ізольовано, в чистому вигляді, а в основному перетинаються і взаємозумовлюють один одного. Частина з них залежить від діяльності підприємства в цілому, інші пов'язані з технологією і організацією виробництва, а ще деякі обумовлені рівнем використання виробничих ресурсів і впровадженням науково-технічного прогресу. Всі чинники зростання ефективності класифікуються трьома ознаками: видами витрат виробництва і ресурсів (джерелами підвищення) напрямками розвитку і вдосконалення виробництва; місцем реалізації чинників у системі управління діяльністю. Класифікація факторів за ресурсами і витратами робить чітке уявлення про джерела підвищення ефективності. Відповідно до цієї класифікації, основними факторами зростання економічної ефективності є: зростання продуктивн ості праці і зниження оплатоємності продукції; зниження фондомісткості та матеріаломісткості виробництва; раціональне використання природних ресурсів.