Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Маркетинг"
    (Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2022) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Методичні вказівки передбачають розв’язування стандартних вправ і задач, вирішення найбільш поширених проблем та ситуацій, які мають місце на внутрішньому ринку України, а також ринках ЄС. Методичні вказівки адаптовані до вимог Європейської системи ECТS (European Credit Transfer System).
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу"
    (Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проєктний менеджмент у маркетингу"
    (Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Термін "проєкт" не є новим для вітчизняної економіки. Під проєктом було прийнято розуміти документально оформлений план споруди (конструкції). В англомовній економічній літературі це поняття прийнято позначати терміном "design". Перехід до ринкових відносин привніс в економічне життя безліч нових термінів і понять. Термін "проєкт" також одержав більш широке тлумачення і за своїм змістом наблизився до англійського "project", що охоплює весь процес – від появи ідеї, її розробки, реалізації до одержання результату.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з курсу "Проектний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Васильцова, Світлана Олександрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних завдань з дисципліни "Проектний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Васильцова, Світлана Олександрівна
    Під проектом було прийнято розуміти документально оформлений план споруди (конструкції). В англомовній економічній літературі це поняття прийнято позначати терміном "design". Перехід до ринкових відносин привніс в економічне життя безліч нових термінів і понять. Термін "проект" також одержав більш широке тлумачення і за своїм змістом наблизився до англійського «project», що охоплює весь процес – від появи ідеї, її розробки, реалізації до одержання результату.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу "Бізнес-консалтинг"
    (Моделіст, 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна
    Бізнес консультування це особливий напрям професійної діяльності і являє собою експертну допомогу з боку фахівців з управління та покликане на основі наукового аналізу конкретних виробничих ситуацій виробити найбільш прийнятні шляхи підвищення ефективності роботи або прибутковості підприємства та способи їх впровадження, використовуючи досягнення сучасної управлінської науки. Необхідність створення курсу "Бізнес - консалтинг" обумовлена роллю, яку відіграє інститут бізнес консультування в бізнесі сучасних організацій. При переході від індустріальної економіки до економіки знань, що відрізняється більшою мінливістю і креатівізаціей соціально-економічних явищ і процесів, адекватність бізнес рішень і процедур менеджменту стає визначальним фактором конкурентоспроможності організацій. Як до систем менеджменту, так і безпосередньо до консультантів пред'являються все більш жорсткі вимоги, що стосуються їх рівня компетентності, гнучкості та здатності використовувати оригінальні, нетипові інструменти управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання практичних робіт з курсу "Економічне обґрунтування бізнес рішень"
    (Моделіст, 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна
    Предметом вивчення курсу є методологія формування господарських рішень підприємства. Основні завдання полягають у вивченні понять ризику та його оцінки; методології розроблення господарських рішень підприємства на підставі діагностики та прогнозування існуючих для підприємства альтернатив; набутті навичок стратегічного мислення та практичного застосування методологічного апарату дисципліни; оволодінні методом прийняття рішень в конфліктних умовах, навичками аналітичного обґрунтування та розв’язання стратегічних проблем. Мета дисципліни: засвоєння знань з теорії прийняття управлінських рішень, формування навичок використання сучасних, вживаних в практичній діяльності методів розробки та прийняття різного роду управлінських рішень, а також уміння самостійно створювати і адаптувати подібні методи до конкретних умов. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності: Здатність використовувати сучасні інформаційні технології, методи та прийоми дослідження економічних та соціальних процесів, адекватні встановленим потребам дослідження. Здатність да аналізу на синтезу бізнес-рішень Результати навчання: Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково-практичних проблем. Обирати ефективні методи управління економічною діяльністю, обґрунтовувати пропоновані рішення на основі релевантних даних та наукових і прикладних досліджень. Приймати ефективні рішення за невизначених умов і вимог, що потребують застосування нових підходів, методів та інструментарію соціально-економічних досліджень.