Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення прибутковості діяльності підприємства в сучасних умовах
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Васильцова, Світлана Олександрівна; Майстро, Руслана Григорівна; Литвин, Кирило Сергійович
    У статті проаналізовано сутність таких важливих категорій як прибуток та рентабельність. Були виявлені фактори як зовнішні так і внутрішні, які мають великий вплив на ці категорії. Були роглянуті умови сучасного ринку та ситуацією, викликаною пандемією COVID-19. Головною метою дослідження є виявлення, яким чином пандемія COVID-19 та карантинні обмеження вплинули на показники виручки, обсяг наданих послуг, тощо; які заходи було вжито для збільшення прибутку у бізнесі; які ризики можливо очікувати внаслідок повторного введення локдауну в Україні. Аналіз рентабельності реалізованої продукції дозволити зрозуміти, на які товари потрібно звертати особливу увагу при їх продажу або взагалі вивести з реалізації, щоб скоротити витрати на їх виробництво враховуючи потреби сучасного ринку. Аналіз рентабельності продажів в рамках комплексної оцінки ефективності результатів підприємства дає можливість розглянути прибуток в декількох її видах. Зроблено висновок, що підвищення рентабельності підприємств в сучасних умовах набуває першорядну роль, і керівництву організацій необхідно використовувати всі можливі шляхи підвищення даного показника, з метою збільшення прибутку, що в підсумку позначиться на покращенні ефективності діяльності самого господарського суб'єкта в цілому.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження шляхів підвищення ефективної діяльності підприемства
    (НТУ "ХПІ", 2018) Васильцова, Світлана Олександрівна; Бакуменко, Марія Юріівна; Стрелець, Олексій Вячеславович
    В умовах ринкової економіки метою будь-якого виробництва є одержання максимально можливого прибутку. Підвищення ефективності виробництва на підприємствах України – це одна з найважливіших задач як держави (створення сприятливих умов для ефективної діяльності підприємств), так і економістів самих підприємств (аналіз виробничої діяльності, розробка й впровадження заходів щодо підвищення ефективності виробництва). Загальним критерієм економічної ефективності виробництва є зростання рентабельності діяльності. В наш час економічна ефективність виробництва оцінюється на основі критерію, що виражається в максимізації національного доходу на одиницю праці. На рівні підприємства критерій ефективності його діяльності є максимізація прибутку. Ефективність виробництва находить конкретний кількісний вираз в взаємопов'язаній системі показників, які характеризують ефективність використання основних елементів виробничого процесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз ефективності методів визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфери
    (НТУ "ХПІ", 2015) Васильцова, Світлана Олександрівна; Леус, Тетяна Андріївна; Музика, Денис Олегович
    Пропонуються методи визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфера та їх ефективність. Існування великої кількості цих методів дає можливість дистриб'ютору вибрати для себе найбільш оптимальний. В результаті аналізу ефективності можна зробити висновок, що методи непрямого ціноутворення підходять найкраще для цієї сфери бізнесу. Вони допомагають фірмі прислухатися до споживача та максимально догодити йому, збільшивши при цьому свій прибуток.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування витрат на продукцію підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2015) Васильцова, Світлана Олександрівна; Лаврентьєва, Дарина Юріївна; Стельмухова, Олена Олександрівна
    Розглядається проблема формування витрат, що дозволить підприємству збільшити прибутки та закріпити свої позиції на ринку. Проводиться аналіз необхідності удосконалення процесу управління витратами на підприємстві. Останнім часом увага практичних економістів займає проблема постановки систем управління витратами, вбудована в системи управління фінансами і систему менеджменту якості в цілому. Проте останім часом управління витратами в цілому як технологія не достатньо реалізована в практику, а наука не має широким спектром ефективних, комплексних інструментів управління.