Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Ринок інтелектуальної власності як передумова національної та економічної безпеки країни
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що торгові марки та дизайн вступають у дію під час комерційної фази інноваційного процесу, коли продукти необхідно відрізняти від продуктів конкурентів. Захист ідентичності товару за допомогою торгової марки та захист зовнішнього вигляду продукту з дизайном може зіграти ключову роль у разі несанкціонованого використання третіми особами.
  • Ескіз
    Документ
    Правовий захист інтелектуальної власності як фактор національної та економічної безпеки країни
    (2022) Верес Шомоші, Маріанн; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Доведено, що інноваційні рішення в технологічній сфері мають принципове значення для економічного розвитку і поєднуються з розвитком інших галузей, в тому числі теорією управління. Необхідність такого підходу пояснюється наступним твердженням: якщо право власності на дане нематеріальне право, засноване лише на економічних міркуваннях, таких факторів як, наприклад, сума вкладених коштів, масштаб понесеного ризику може виявитися недостатнім. Без використання правових положень охорони і захисту інтелектуальної власності, патентовласник знаходиться в програшному становищі в протистоянні недобросовісній конкуренції, яка дуже зацікавлена в копіюванні продуктів або технологій, що є економічно успішними.