Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз сучасного стану основних засобів в українській економіці
    (Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова, 2018) Гаврись, Микола Олександрович; Гаврись, Ольга Олександрівна
    Досліджено стан основних засобів України починаючи з 2000 року. Визначено та пояснено тенденції змінення первісної вартості основних засобів. Проаналізовано залишкову вартість основних засобів, порівняно темпи зростання цього показника з темпами зростання первісної вартості. З'ясовано, що протягом багатьох років скоригована з урахуванням індексу інфляції залишкова вартість основних засобів в Україні знижувалася у порівнянні з попередніми роками, в основному це відбувалося через постійне та практично невпинне зростання ступеню їх зносу. Розглянуто та проаналізовано дані про введення нових основних засобів, а також про розмір капітальних інвестицій в Україні за період з 2000 по 2017 роки.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Економіка підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович
    Мета курсу "Економіка підприємства" – надання знань з основних розділів прикладної економіки, щоб сформувати у студентів здатність самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для аналізу ефективності здійснення господарської діяльності підприємства. При цьому поняття "підприємство" розглядається з економічної точки зору і застосовується в значенні "суб'єкт господарювання" Завдання курсу – вивчення функцій та цілей підприємства як первинної ланки народногосподарського комплексу держави, сучасних методів господарювання та процесів функціонування підприємств; аналіз ресурсів і факторів виробництва, методів оцінки ефективності їхнього використання; опанування вміннями для здатності аналізувати результати діяльності підприємства. Предмет курсу – діяльність підприємства, процес розробки і прийняття господарських рішень, вивчення економічної системи підприємства за допомогою економічних показників, які дають змогу оцінити умови роботи підприємства і розробити заходи щодо підвищення ефективності виробництва. Структура дисципліни побудована за принципом виділення відносно самостійних, логічно взаємопов'язаних розділів, які представляють матеріал від загального уявлення про підприємство як елемент національної економіки до вивчення ресурсів підприємства, оцінки ефективності їх використання, формування витрат і результатів діяльності підприємства тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович; Опарій, Євген Олександрович
    Мета курсу "Економіка підприємства" – надання знань з основних розділів прикладної економіки, з метою формування у студентів здатності самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для аналізу ефективності здійснення господарської діяльності підприємства. При цьому поняття "підприємство" розглядається з економічної точки зору і застосовується в значенні "суб'єкт господарювання". Завдання курсу – вивчення функцій та цілей підприємства як первинної ланки народногосподарського комплексу держави, сучасних методів господарювання та процесів функціонування підприємств; аналіз ресурсів і факторів виробництва, методів оцінки ефективності їхнього використання; опанування вміннями для здатності аналізувати результати діяльності підприємства. Структура дисципліни побудована за принципом виділення відносно самостійних, логічно взаємопов'язаних розділів, які представляють матеріал від загального уявлення про підприємство як елемент національної економіки до вивчення ресурсів підприємства, оцінки ефективності їх використання, формування витрат і результатів діяльності підприємства тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Питання модернізації аналітичної політики основних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гаврись, Микола Олександрович; Гаврись, Ольга Олександрівна
    Основні засоби є ключовими активами підприємств, використання яких уможливлює їхню діяльність і визначає її ефективність. Однак, питанням аналізу стану основних засобів, ефективності їхнього використання та придатності ОЗ для виконання певних завдань не приділяється достатньої уваги на вітчизняних підприємствах.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми підвищення ефективності використання та відтворення основних засобів підприємств в умовах економічної нестабільності
    (НТУ "ХПІ", 2014) Гаврись, Микола Олександрович; Гаврись, Ольга Олександрівна
    Складна і нестабільна ситуація в економіці України є її основною ознакою з кінця 2008 року, коли наша держава вперше відчула вплив світової економічної кризи. Її руйнівні наслідки були підсилені численними внутрішніми та зовнішніми факторами, такими як проблеми банківського сектору.