Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Економіка підприємства"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович
    Мета курсу "Економіка підприємства" – надання знань з основних розділів прикладної економіки, щоб сформувати у студентів здатність самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для аналізу ефективності здійснення господарської діяльності підприємства. При цьому поняття "підприємство" розглядається з економічної точки зору і застосовується в значенні "суб'єкт господарювання" Завдання курсу – вивчення функцій та цілей підприємства як первинної ланки народногосподарського комплексу держави, сучасних методів господарювання та процесів функціонування підприємств; аналіз ресурсів і факторів виробництва, методів оцінки ефективності їхнього використання; опанування вміннями для здатності аналізувати результати діяльності підприємства. Предмет курсу – діяльність підприємства, процес розробки і прийняття господарських рішень, вивчення економічної системи підприємства за допомогою економічних показників, які дають змогу оцінити умови роботи підприємства і розробити заходи щодо підвищення ефективності виробництва. Структура дисципліни побудована за принципом виділення відносно самостійних, логічно взаємопов'язаних розділів, які представляють матеріал від загального уявлення про підприємство як елемент національної економіки до вивчення ресурсів підприємства, оцінки ефективності їх використання, формування витрат і результатів діяльності підприємства тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович; Опарій, Євген Олександрович
    Мета курсу "Економіка підприємства" – надання знань з основних розділів прикладної економіки, з метою формування у студентів здатності самостійно мислити, приймати управлінські рішення, виконувати економічні розрахунки для аналізу ефективності здійснення господарської діяльності підприємства. При цьому поняття "підприємство" розглядається з економічної точки зору і застосовується в значенні "суб'єкт господарювання". Завдання курсу – вивчення функцій та цілей підприємства як первинної ланки народногосподарського комплексу держави, сучасних методів господарювання та процесів функціонування підприємств; аналіз ресурсів і факторів виробництва, методів оцінки ефективності їхнього використання; опанування вміннями для здатності аналізувати результати діяльності підприємства. Структура дисципліни побудована за принципом виділення відносно самостійних, логічно взаємопов'язаних розділів, які представляють матеріал від загального уявлення про підприємство як елемент національної економіки до вивчення ресурсів підприємства, оцінки ефективності їх використання, формування витрат і результатів діяльності підприємства тощо.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка виробничо-підприємницької діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Погорєлов, Микола Іванович; Мехович, Сергій Анатолійович; Гаврись, Олександр Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович; Маслак, Ольга Іванівна; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Дмитро Миколайович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Гаврись, Микола Олександрович
    У посібнику розглядаються найважливіші сучасні наукові концепції економіки та маркетингу виробництва в умовах ринкової економіки, сучасні форми підприємництва, використання ресурсів і виробничого потенціалу фірми. Особлива увага приділена інтелектуальній власності, економіці інноваційної та інвестиційної діяльності. Посібник призначений для студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників.