Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсового проекту "Управління якістю товарів та послуг у торгівлі"
    (2019) Гаврись, Олександр Миколайович; Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Микола Олександрович
    Метою даної курсової роботи є аналіз теоретичних аспектів управління якістю продукції в сучасних економічних умовах, оцінка показників надійності і витрат на ремонти та розрахунок економічного ефекту від впровадження заходів підвищення якості виробів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання практичних занять з курсу "Розміщення продуктивних сил"
    (2019) Гаврись, Ольга Олександрівна; Гаврись, Олександр Миколайович; Майстро, Руслана Григорівна
    Завдання методичних вказівок – сформувати у студентів систему знань про закономірності, принципи та фактори розвитку та розміщення продуктивних сил за економічними районами України, їхній стан, розташування та перспективи розвитку, природно-ресурсний потенціал регіонів, демографічну і трудоресурсну ситуацію та її вплив на територіальну організацію продуктивних сил тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Інфраструктура товарного ринку"
    (2019) Усов, Максим Анатолійович; Гаврись, Ольга Олександрівна
    Завдання дисципліни – дати належні знання з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку як найважливішої частини ринкової економіки, інтенсифікації і підвищення ефективності цієї сфери; сформувати у студентів загальне уявлення щодо практики управління її діяльністю з просування, зберігання та продажу товарів та послуг, забезпечення потреб споживачів тощо.