Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма навчальної дисципліни "Стратегічне управління підприємством"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Глухова, Світлана Вячеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування ефективної інвестиційної політики підприємства
    (ФО-П Шейніна О. В., 2010) Чорна, Марина Віталіївна; Глухова, Світлана Вячеславівна
    В монографії представлено результати глибокого дослідження сучасних теоретичних та методологічних засад інвестиційної політики підприємства. Досліджено сутність та економічну природу інвестицій, систематизовано існуючі напрямки наукової думки, обґрунтовано основні характерні особливості та недоліки окремих теорій інвестування, виокремлено умови формування інвестиційної політики та можливі джерела фінансування при здійсненні інвестиційної діяльності. Проведено всебічний аналіз чинників, що впливають на формування ефективної інвестиційної політики, досліджено сучасний стан економіки України та розвиток інвестиційного середовища, обґрунтовані найвагоміші чинники та засади формування інвестиційної політики. Розроблено механізм формування ефективної інвестиційної політики підприємства, чітко визначені його складові елементи. запропоновано комплексну систему оцінки ефективності інвестиційної політики з урахуванням еволюції провідних методик оцінки ефективності. Монографія розрахована на широке коло економістів-теоретиків, практиків, науковців.