Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації щодо оцінки привабливості злиттів і поглинань підприємств з метою отримання синергетичного ефекту вартості віртуального капіталу
    (Донецкий национальный университет, 2013) Горовий, Дмитро Анатолійович
    В статті наведені методичні рекомендації щодо оцінки привабливості підприємств до злиттів або поглинань з метою отримання синергетичного ефекту вартості віртуального капіталу. В роботі наводиться як безпосередньо методика проведення такої оцінки з її детальним обґрунтуванням, так і у якості прикладу проводиться розрахунок такої привабливості на базі трьох промислових підприємств м. Харкова. В роботі визначаються групи факторів, що безпосередньо впливають на отримання синергетичного ефекту, за допомогою математичних методів визначається питома вага кожного фактору та моделюються узагальнений коефіцієнт синергії, за значення якого і визначається безпосередня оцінка: високий, середній або низький рівень очікуваної синергії вартості віртуального капіталу. У роботі також приділяється увага відмінності даної методики від попередніх досліджень автора з оцінки рейдерського захоплення підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування та розвиток віртуального капіталу промислового підприємства
    (Приазовський державний технічний університет, 2014) Горовий, Дмитро Анатолійович
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – ДВНЗ "Приазовський державний технічний університет", Маріуполь, 2014. Дисертацію присвячено комплексу питань, пов’язаних з проблемами формування та подальшого розвитку віртуального капіталу на промисловому підприємстві у сучасних умовах. Для цього уточнено зміст категорії "віртуальний капітал підприємства" та супутніх категорій і понять і їх роль в забезпеченні ефективної діяльності підприємства. Уточнено необхідність запобігання як недооцінки, так і переоцінки вартості нематеріальних здобутків в системі їх обліку. Визначено основні риси інформації, як найбільш недооціненого складника віртуального капіталу; запропоновано методику оцінки вартості інформації на підприємстві на основі зменшення ентропії в його діяльності. Визначено основні складники бренду підприємства; запропоновано заходи з ребрендінгу (ренеймінгу) промислових підприємств та заходи з популяризації його бренду. Проведено класифікацію методів оцінки бренду та запропоновано рейтингову методику оцінки бренду залежно від факторів, що визначають цінність торгової марки. Визначено прояви синергетичного та анергетичного ефектів вартості від поєднання віртуальних капіталів. Визначено фактори та розроблено методику оцінки привабливості підприємств до злиття-поглинання з точки зору синергетичного ефекту їх віртуального капіталу. Розроблено методичні рекомендації з визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства на основі багатокритеріальної оптимізації показників рентабельності віртуального капіталу, його вартості і схильності до синергетичного ефекту та ліквідності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства
    (Таврійський державний агротехнологічний університет, 2013) Горовий, Дмитро Анатолійович
    В статті наведені методичні рекомендації щодо визначення оптимального обсягу віртуального капіталу підприємства. В роботі наводиться як безпосередньо методика проведення такої оцінки з її детальним обґрунтуванням, так і у якості прикладу проводиться розрахунок такої привабливості на базі трьох промислових підприємств м. Харкова.
  • Ескіз
    Публікація
    Прояви синергетичного та анергетичного ефекту при формуванні віртуального капіталу підприємства шляхом угод злиття та поглинання
    (Черкаський державний технологічний університет, 2013) Горовий, Дмитро Анатолійович
    Стаття присвячена визначенню синергетичного та анергетичного впливу від поєднання різних видів віртуального капіталу підприємств, яке може відбуватися внаслідок угод "злиття-поглинання". В роботі визначаються основні види синергій та анергій (антисинергій), які можуть вплинути на сукупну вартість віртуального капіталу. Наведений огляд математичного апарату визначення майбутньої вартості капіталу з врахуванням синергій та антисинергій.