Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговые исследования в гостинично-ресторанном бизнесе и туризме
    (Полтавський університет економіки і торгівлі, 2017) Перерва, Петр Григорьевич; Кобелева, Татьяна Александровна; Ткачева, Надежда Петровна
    Достижение максимальной прибыли туристические компании достигают путем решения такой задачи как продвижение товаров или услуг от производителя к потребителю. Маркетинг в ресторанном, гостиничном и туристском бизнесе имеет определенные особенности и специфический характер, заключающиеся в отличительных особенностях предлагаемого продукта.
  • Ескіз
    Документ
    Особенности маркетинга ресторанного, гостиничного и туристского бизнеса
    (Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2017) Перерва, Петр Григорьевич; Кобелева, Татьяна Александровна; Ткачева, Надежда Петровна
    Доказано, что в отличие от «продуктового» маркетинга, целью которого является реализация конкретного товара, задача маркетинга услуг в ресторане, гостинице или туристической организации не только продажа товара (еда) и услуги (обслуживание), но и проведение клиента по «лестнице лояльности», удержание существующих покупателей за счет развития взаимовыгодного долгосрочного сотрудничества.