Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуально-інноваційна діяльність на машинобудівному підприємстві за моделлю "технологічного поштовху"
    (Одеський національний політехнічний університет, 2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методологія інтелектуально-інноваційної діяльності
    (2020) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Зозуля, Марина Олегівна
    Проведене дослідження дозволило виявити і обґрунтувати сім поколінь організаційного оформлення діяльності зі створення, дистрибуції та споживання інтелектуально-інноваційні технології та розробити пропозиції щодо їх розвитку в сучасних умовах господарювання.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі
    (Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    В статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтелектуальна власність: магістерський курс
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Перерва, Петро Григорович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Ткачов, Максим Михайлович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Тарасенко (Панасенко), Ірина Анатоліївна; Шуба, Ірина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Маслак, Марія Володимирівна
    В підручнику викладено основні положення дисциплін магістерського курсу з інтелектуальної власності. Особлива увага приділена питанням економіки, організації та управління процесами створення об’єктів інтелектуальної власності, їх трансферу та комерціалізації, управлінню ефективністю використання на різних етапах життєвого циклу інтелектуального продукту. Детально представлено матеріали по правовій охороні виключних прав та визначенню збитків при їх порушенні. Підручник призначено для студентів технічних, економічних та юридичних університетів, які здійснюють підготовку фахівців в сфері інтелектуальної власності. Велику користь матеріали підручника можуть надати науковцям, аспірантам, менеджерам промислових підприємств, які займаються питаннями інтелектуально-інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Організація та управління інноваційною діяльністю
    (НТУ "ХПІ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Мехович, Сергій Анатолійович; Погорєлов, Микола Іванович; Маслак, Ольга Іванівна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Сухомлин, Лідія Євтіхієвна; Долина, Ірина Володимирівна; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Міщенко, Володимир Акимович; Мозенков, Олег Володимирович; Погорєлов, Ігор Миколайович; Погорєлов, Сергій Миколайович; Тимофєєв, Володимир Миколайович
    У підручнику викладені найважливіші сучасні наукові концепції інноваційної діяльності промислових підприємств в умовах ринкової економіки. Розглядаються структура, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіку створення та комерціалізації інновацій. Детально розглянуті все теми відповідної типової навчальної дисципліни, а також висвітлено ряд додаткових питань та напрямків, які є основними при підготовці фахівців зі спеціальностей "Менеджмент інноваційної діяльності" та "Управління інноваційною діяльністю". Підручник розрахований на студентів вищих закладів освіти, аспірантів, викладачів і наукових співробітників, а також усіх, хто займається або цікавиться проблемами інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Сутність технологічного аудиту та базові підходи до оцінки комерційного потенціалу технологічних новацій
    (НТУ "ХПІ", 2012) Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Д. І.
    Вирішення проблем пов'язаних з об'єктивними труднощами відбору інноваційного продукту та введення його на ринок.