Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічний механізм комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій на машинобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2016) Косенко, Олександра Петрівна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2015. У дисертації сформовано комплекс теоретико-методологічних положень і практичний інструментарій щодо організації і економічного забезпечення процесів комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій на машинобудівних підприємствах. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування "Відкрито-закритої моделі організації інноваційної діяльності" з інтелектуальною складовою. Досліджено процеси формування і надано рекомендації з розвитку вітчизняного технологічного ринку. Розроблено механізм дії технологічного важеля як важливої складової технологічного аудиту ІІТ. Надано пропозиції щодо формуванню продуктово-технологічних платформ на машинобудівних підприємствах, в основу яких покладено базову інтелектуальну технологію. Сформовано положення економічного моніторингу комерційного потенціалу технологій з використанням тригонометричних функцій. Удосконалено методичні та теоретичні засади вартісної оцінки об'єктів інтелектуальної власності. Надано пропозиції зі створення науково-інструментальної бази комерціалізації технологій, в склад якої запропоновано ввести методичні положення по ранжуванню технологій, визначення еталонних технологій з використанням концептуальних положень інтелектуально-технологічного бенчмаркінгу, визначення ризику порушення умов комерціалізації на основі методу попарних порівнянь.
  • Ескіз
    Публікація
    Організаційно-економічний механізм комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій на машинобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2016) Косенко, Олександра Петрівна
    Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут". – Харків, 2015. У дисертації сформовано комплекс теоретико-методологічних положень і практичний інструментарій щодо організації і економічного забезпечення процесів комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій на машинобудівних підприємствах. Здійснено теоретико-методологічне обґрунтування "Відкрито-закритої моделі організації інноваційної діяльності" з інтелектуальною складовою. Досліджено процеси формування і надано рекомендації з розвитку вітчизняного технологічного ринку. Розроблено механізм дії технологічного важеля як важливої складової технологічного аудиту ІІТ. Надано пропозиції щодо формуванню продуктово-технологічних платформ на машинобудівних підприємствах, в основу яких покладено базову інтелектуальну технологію. Сформовано положення економічного моніторингу комерційного потенціалу технологій з використанням тригонометричних функцій. Удосконалено методичні та теоретичні засади вартісної оцінки об'єктів інтелектуальної власності. Надано пропозиції зі створення науково-інструментальної бази комерціалізації технологій, в склад якої запропоновано ввести методичні положення по ранжуванню технологій, визначення еталонних технологій з використанням концептуальних положень інтелектуально-технологічного бенчмаркінгу, визначення ризику порушення умов комерціалізації на основі методу попарних порівнянь.