Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Управління ресурсами підприємства
    (Стильна типографія, 2021) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    Викладено основні теоретичні та практичні питання з дисципліни "Управління ресурсами підприємства". Теоретичні питання доповнюються практичними й методичними порадами, а тому посібник містить тести, проблемні питання й ситуації, практичні задачі, а також методичні вказівки щодо їх розв’язання. Це дозволяє студентам краще засвоювати навчальний матеріал, а також самостійно опановувати його. Для студентів та аспірантів економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання економічної частини бакалаврської роботи
    (Моделіст, 2021) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    Згідно з навчальним планом спеціальності "Комп'ютерні науки" завершальним етапом підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр" є виконання студентами дипломної роботи. Мета цього завершального етапу навчального процесу – узагальнити, систематизувати, закріпити і розширити знання, уміння і навички студента-випускника з обраної ним спеціальності, надати йому можливість отримати власний досвід практичного їх використання у процесі розв'язання конкретних завдань майбутньої професійної діяльності з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій; розвинути у студентів уміння й навички виконання самостійної дослідницької роботи, розробки математичного, інформаційного та програмного забезпечення автоматизованих систем; сприяти поглибленню опанування студентами методів аналізу і синтезу під час розв'язання конкретних навчально-виробничих завдань інженерної (системотехнічної) діяльності; виявити рівень фахової підготовки студента до самостійної професійної роботи відповідно до сучасних вимог суспільства, науки, техніки, виробництва і культури. Дипломний проєкт виконується відповідно до завдання на дипломне проєктування на підставі глибокого вивчення відповідної літератури (підручників, навчальних посібників, монографій, періодичної літератури, нормативної літератури тощо) шляхом індивідуального підходу виконавця роботи до розв'язання конкретних завдань. За прийняті у дипломному проєкті рішення, достовірність усіх даних, якість виконання і оформлення, а також за подання роботи до захисту в установлений термін відповідає студент як автор роботи. Керівник і консультанти дипломного проєкту допомагають студенту у розв'язанні концептуальних питань і важких завдань, які виникають у процесі роботи над дипломним проєктом, проводять систематичний контроль за ходом та успішністю виконуваних робіт. Дипломний проєкт повинен включати розділ з питань економіки, який містить розрахунки показників економічної ефективності та відповідні кількісні й якісні висновки. У даному розділі розглядають питання відповідно до завдання, яке видається консультантом за даним розділом додатково до завдання на дипломне проєктування. Потрібно враховувати, що кожне технічне рішення повинно бути економічно обґрунтованим. Особливу увагу у цьому розділі потрібно приділити питанням ефективності та якості.