Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові аспекти бізнес-планування при адаптації до екзогенних змін
    (ФОП Панов А. М., 2019) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління ресурсами підприємства
    (Стильна типографія, 2021) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    Викладено основні теоретичні та практичні питання з дисципліни "Управління ресурсами підприємства". Теоретичні питання доповнюються практичними й методичними порадами, а тому посібник містить тести, проблемні питання й ситуації, практичні задачі, а також методичні вказівки щодо їх розв’язання. Це дозволяє студентам краще засвоювати навчальний матеріал, а також самостійно опановувати його. Для студентів та аспірантів економічних спеціальностей.
  • Ескіз
    Публікація
    Прийоми залучення уваги глядача в рекламі
    (ВД "ІНЖЕК", 2020) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Наталія Георгіївна
    Ситуація, що склалася на ринку українських медіа, говорить про те, що не існує точних прогнозів розвитку певних напрямків у виробництві реклами, за допомогою яких можна було б завоювати увагу споживача. Отже, виникає необхідність пошуку шляхів залучення уваги споживачів до рекламних матеріалів. Метою статті є виявлення шляхів залучення уваги споживачів до відеореклами. Досягнення поставленої мети відбувалося за допомогою вирішення таких завдань, як: виявлення джерел пошуку нових ідей; аналіз основних елементів якісної відеореклами; дослідження емоцій людини; розгляд основних сучасних технологій, що застосовуються при виробництві відеореклами. Використання ефективних рекламних інструментів з метою залучення уваги споживача можливо лише після повного розуміння перспектив і особливостей розвитку місцевого ринку реклами. У роботі розглянуті основні тенденції та результати роботи медіаринку України. Проаналізовано основні перспективи його подальшого розвитку. Встановлено певні алгоритми пошуку нових ідей для рекламних повідомлень. Проведено аналіз основних елементів, які можуть формувати якісний відеоконтент. Зроблено акцент на тому, що емоції людини – одна з найцікавіших і складних, з точки зору ефективності реклами, частин процесу її створення. Проведено огляд основних сучасних технологій, які на сьогодні використовуються при створенні рекламних роликів. Виявлено їх переваги та недоліки. Встановлено, що емоційний сторітеллінг ставатиме все більш популярним і буде захоплювати увагу споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Ціноутворення"
    (Друкарня Zебра, 2019) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламні технології"
    (Zебра, 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Ціноутворення"
    (НТУ "ХПІ", 2011) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Маркетингова товарна політика"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки для проведення практичних занять з курсу "Рекламний бізнес"
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    Дані методичні вказівки відповідно до навчального плану з курсу "Рекламний бізнес" включають 8 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв'язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв'язанні задач рекламного бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз методів просування іміджу бренду
    (НТУ "ХПІ", 2017) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    У статті розглядаються питання пов’язані з перспективами використання інтернет-брендингу, як одного з напрямів маркетингових комунікацій. Досліджується та ідентифікується поняття брендингу, його різновидів. Особлива увага приділяється розгляду поняття ко-брендингу. Описуються особливості застосування антибрендингу та надаються приклади його використання. Наголошується на необхідності розкрутки бренду з використанням можливостей Інтернет.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії
    (ВД "ІНЖЕК", 2015) Кітченко, Олена Миколаївна; Кучіна, Світлана Едуардівна
    Необхідність поглиблення методологічних основ вдосконалення ціноутворення в умовах коливань ринкової кон’юнктури обумовили вибір даної теми дослідження. Виходячи з цього, метою дослідження є проведення теоретичного аналізу ціни як економічної категорії ринкової економіки; дослідження впливу політики ціноутворення на дохід компанії, формування ціни, орієнтованої на маркетинг. Методологічну основу дослідження становлять загальнонаукові прийоми досліджень і спеціальні методи, що ґрунтуються на сучасних наукових засадах управлінської, економічної та споріднених з ними наук. Встановлення цін є єдиним компонентом маркетингу, який безпосередньо визначає дохід; усі інші збільшують витрати. Цінові рішення мають великий вплив на короткострокову та довгострокову прибутковість компанії. Довгострокове підтримання максимально високих цін можливо досягнути тільки при наявності вигоди для споживача. Вибір оптимальної методики ціноутворення здійснюється в залежності від можливостей компанії та поставлених цілей бізнесу. Отримані результати досліджень можуть бути застосовані маркетологами, що займаються дослідженнями в галузі споживчих ринків, а також при прийнятті рішень у процесі управління маркетингом та під час формування подальших стратегій розвитку підприємства. Проведені дослідження є підґрунтям для вирішення практичних проблем щодо формування ціни, орієнтованої на маркетинг.