Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Маркетингові комунікації"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Маркетингові комунікації» містяться 16 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань. Також представлено перелік теоретичних запитань для самостійного вивчення та тестів для поглиблення знань та самоконтролю. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст питання курсу та отримати навички в розв’язанні задач маркетингових комунікацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Рекламні технології"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Рекламні технології» містяться 16 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Також представлені питання, які виносяться на самостійний розгляд здобувачів та надано типові тести, які допоможуть здобувачам провести самоконтроль своїх знань. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних матеріалах відповідно до навчального плану дисципліни «Стратегічний маркетинг» розглянуто 16 тем, надано завдання та ситуаційні вправи (кейси) по всіх темах, наведено зміст практичних занять, дані деякі методичні рекомендації щодо вирішення пропонованих задач і ситуацій. Також в методичних вказівках представлено питання, які винесено на самостійний розгляд здобувачів для опрацювання, представлені типові тестові завдання, надано список рекомендованої літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти суть питань курсу і отримати деякі навички під час вирішення та відповіді на питання самостійної роботи.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах до відповідності з навчальним планом курсу «Медіапланування» містяться 8 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст курсу та отримати навички в розв’язанні задач медіапланування.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни "Стратегічний маркетинг" є самостійною роботою здобувачів, що направлений на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
    (2021) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних матеріалах відповідно до навчального плану дисципліни "Стратегічний маркетинг" розглянуто 15 тем, 38 завдань та ситуацій по всіх темах, наведено зміст практичних занять, дані деякі методичні рекомендації щодо ви-рішення пропонованих задач і ситуацій, перелік теоретичних питань і тестів.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
    Переддипломна практика за спеціальністю 075 «Маркетинг» є невід’ємною складовою навчального процесу, спрямованою на формування висококваліфікованих фахівців, які підготовлені до активної творчої професійної і соціальної діяльності, вміють самостійно опановувати нові знання і підвищувати свій професійний рівень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки з організації та проведення переддипломної практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"
    (ФОП Ткачов О. А., 2022) Райко, Діана Валеріївна; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Косенко, Олександра Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Шапран, Олена Євгенівна
    Переддипломна практика за спеціальністю 075 «Маркетинг» є невід’ємною складовою навчального процесу, спрямованою на формування висококваліфікованих фахівців, які підготовлені до активної творчої професійної та соціальної діяльності, вміють самостійно опановувати нові знання та підвищувати свій професійний рівень.