Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2007) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Асортимент продукції як індикатор ефективної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено схему взаємозв'язку асортименту продукції з економічними показниками діяльності підприємства. Виявлено можливість використання асортименту продукції як індикатор рівня планування та управління виробництвом.
  • Ескіз
    Документ
    Сканування середовища підприємства як основа управління асортиментом та конкурентоспроможністю
    (НТУ "ХПИ", 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович
    Наведено порівняльний аналіз основних методик дослідження середовища підприємства. Показано доцільність оцінки середовища підприємства за методикою "багатопроменевих зірок" для управління асортиментом продукції та визначення його конкурентоспроможності.