Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах
    (Український інститут науково-технічної експертизи та інформації, 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено особливості застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах в ринкових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні аспекти асортиментної політики вітчизняних підприємств
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2009) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Проаналізовано перспективність стратегічних бізнес-одиниць підприємства з точки зору удосконалення асортиментної політики, наведено методичний інструментарій аналізу перспективності стратегічних бізнес-одиниць підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції
    (НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Надано обґрунтування асортименту продукції за допомогою логічного ланцюжка "вивчення потреб споживачів" - "формування асортименту продукції" - "управління асортиментом продукції". Наведена необхідність створення стратегічної системи управління.
  • Ескіз
    Документ
    Управління асортиментом і параметрами продукції у ринкових умовах
    (НТУ "ХПІ", 2010) Яковлєв, Анатолій Іванович; Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Досліджено аспекти управління асортиментом і параметрами продукції з позиції концепції стратегічного управління, наведено єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції машинобудівних підприємств. У монографії досліджено сутність понять "асортимент" та "асортиментна політика" з урахуванням особливостей концепції стратегічного управління. Призначено для спеціалістів економіки та управління. Може бути корисним для студентів економічних спеціальностей ВНЗ.