Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 19
  • Ескіз
    Документ
    Застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах
    (Український інститут науково-технічної експертизи та інформації, 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено особливості застосування стратегічних систем управління асортиментом продукції на підприємствах в ринкових умовах.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2007) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
  • Ескіз
    Документ
    Логіко-змістовне моделювання проблеми управління асортиментом продукції
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено причинно-наслідкові зв'язки між факторами, які впливають на ефективність управління асортиментом і параметрами продукції машинобудівних підприємств за ринкових умов.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегічні аспекти асортиментної політики вітчизняних підприємств
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2009) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Проаналізовано перспективність стратегічних бізнес-одиниць підприємства з точки зору удосконалення асортиментної політики, наведено методичний інструментарій аналізу перспективності стратегічних бізнес-одиниць підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення управління проектами в трансформаційній економіці
    (Східноукраїнський національний університет ім. Володимира Даля, 2010) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено доцільність проведення маркетингової структуризації інноваційних проектів за умов трансформаційної економіки. Визначено етапи розроблення маркетингової структури інноваційних проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Принципи вибору асортименту машинобудівної продукції
    (НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Надано обґрунтування асортименту продукції за допомогою логічного ланцюжка "вивчення потреб споживачів" - "формування асортименту продукції" - "управління асортиментом продукції". Наведена необхідність створення стратегічної системи управління.
  • Ескіз
    Документ
    Асортимент продукції як індикатор ефективної діяльності підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено схему взаємозв'язку асортименту продукції з економічними показниками діяльності підприємства. Виявлено можливість використання асортименту продукції як індикатор рівня планування та управління виробництвом.
  • Ескіз
    Документ
    Єдина стратегічна система (АВС)³ як інструмент управління асортиментом продукції за ринкових умов
    (НТУ "ХПИ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Запропоновано єдину стратегічну систему управління асортиментом продукції. Перелічено рівні і функції єдиної стратегічної системи. Робота системи описана на базі процесу Маркова. Наведено матриці ймовірностей переходу за різних ринкових умов.
  • Ескіз
    Документ
    Узгодження сценаріїв у межах однієї стратегічної системи на базі процесу Маркова
    (НТУ "ХПІ", 2006) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено матриці ймовірностей переходу між рівнями стратегічної системи управління асортиментом і параметрами продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Порівняльний аналіз моделей стратегічного управління
    (НТУ "ХПИ", 2007) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Наведено аналіз моделей стратегічного управління за такими критеріями, як стратегія концентрації зусиль, види зв'язків між елементами, методика дослідження середовища організації, методика оцінки потреб споживачів.