Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Удосконалення планування собівартості продукції як запорука конкурентоспроможності вітчизняних підприємств
    (Національної академії Національної гвардії України, 2017) Ларка, Микола Іванович; Чернишенко, Олена Іванівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль держави в інноваційно-інвестиційному розвитку промислового виробництва
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2017) Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Гнєсіна, Наталія Віталіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Організація виробництва
    (НТУ "ХПІ", 2016) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Глухова, Світлана Вячеславівна; Майстро, Руслана Григорівна; Літвиненко, Марія Владиславна; Шутько, Людмила Борисівна; Власова, Галина Іванівна; Філіпов, Валерій Павлович; Літвінова, Юлія Сергіївна
    Підручник містить теоретичні та практичні засади щодо організації промислового виробництва, починаючи з організації інноваційних процесів, розробки нової техніки і закінчуючи маркетингом і збутом продукції. Надає цілісне системне уявлення про весь цикл робіт з організації виробництва, управління цим процесом та взаємозв'язок між окремими його складовими. Призначено для студентів технічних та економічних спеціальностей усіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність організаційно-економічного механізму енергозбереження промислових підприємств
    (Національна академія Національної гвардії України, 2016) Гололобова, Олеся Миколаївна; Ларка, Микола Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Обгрунтування основних напрямків розвитку брендингової політики промислового підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
    В статті пропонується комплекс заходів, які направлені на розвиток брендингової політики промислового підприємства для підвищення його конкурентних позицій на ринку на основі аналізу маркетингового середовища, а також аналізу зовнішніх чинників, що впливають на ефективність діяльності підприємства. Зроблено обгрунтування ефективності основних напрямків брендингової політики які направлені на розвиток бренду та підвищення його рейтингу.