Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Можливості оновлення активної частини основних фондів галузей промисловості
    (Академія внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України, 2013) Кайдалова, Галина Олександрівна; Ларка, Микола Іванович
    Доведено, що пріоритетним в інвестиційній діяльності має бути інноваційне машинобудування, його виробничо-технологічна база, випуск конкурентоспроможної техніки із високим рівнем якості. Воно здатне прискорити оновлення активної частини основних фондів галузей промисловості на основі зниження рівня вартості техніки, яка виробляється.
  • Ескіз
    Документ
    Стимулювання збуту продукції на підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2014) Дяченко, Д. В.; Ларка, Микола Іванович
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції та проблеми розвитку програм лояльності на споживчому ринку
    (НТУ "ХПІ", 2013) Ларка, Микола Іванович; Мірошник, Марія Володимирівна; Анохін, В. А.; Олійник, І. С.
    Проаналізовані теоретичні аспекти управління взаємовідносинами зі споживачами торгівельного центру (ТЦ) та проведена систематизація основних видів купівельної лояльності з деталізацією сучасного стану розвитку програм лояльності у роздрібному сегменті споживчого ринку України. Розроблено алгоритм методичного підходу до формування програми лояльності споживача торгівельного підприємства (ТП), на основі якого проведено соціологічні дослідження лояльності клієнтів ТЦ «Рост», «Караван» та «Таргет» м. Харкова.