Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетизація процесу трансферу технологій
    (ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Доведено, що сьогодні трансфер технологій в основному здійснюється за допомогою ринково-орієнтованих форм бізнесу. Таким чином, передача технологій все більше демонструє свої унікальні особливості маркетизації.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтрапренерство в системі інтелектуально-інноваційної діяльності машинобудівного підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2016) Бартолі, Марк; Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Обґрунтована необхідність виконання певних передумов при впровадженні в організаційну структуру промислового підприємства інтрапренерських відносин. Доведено, що інтрапренерский процес буде ефективним тільки в тому випадку, коли здійснюється тільки тоді, коли його головні суб’єкти - підприємства та інтрапренер - знаходяться в стані безперервної взаємодії. Виникнення, розробка та пропозиція інноваційної ідеї буде стимулювати та ініціювати інтрапренерські відносини на машинобудівному підприємстві незалежно від того, ким цей процес був початий і в якому напрямку рухався – від керівництва підприємства до інтрапренера, чи навпаки, від інтрапренера до керівництва підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Інтрапренерство – основа внутрішньофірмового трансферу технологій
    (Луцький національний технічний університет, 2016) Косенко, Олександра Петрівна; Маслак, Марія Володимирівна
    Розглянуто методичні підходи до дослідження процесів комерціалізації інтелектуальних інновацій з використанням інноваційних технологій та інтрапренерства. Запропоновано для виконання цих завдань використовувати інноваційні технології, розроблених самим підприємством.