Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження впливу факторів зовнішнього середовища на ефективність запровадження інноваційного проекту на підприємстві
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлізавета Олексіївна; Мартинов, Я. Р.
    У роботі показана актуальність запровадження інноваційного проекту у якості одного із способів підвищення ефективності діяльності підприємства в умовах економічного нестабільного середовища. Проведено дослідження основних науково-технічних (інноваційних) проектів НАН України, серед яких лідируючу позицію займає проект з розробки нових матеріалів, методів їх з’єднання та обробки (107 проектів – 27% від загальної кількості проектів). Деталізовані основні концепції та фази життєвого циклу проекту та на базі ПАТ «ХАРП» («Харківський підшипниковий завод»), який є лідером підшипникової галузі на внутрішньому ринку та успішно функціонує на світовому ринку, визначені основні фактори ендогенного та екзогенного впливу на їх розвиток. За результатами дослідження до чинників, які позитивно впливають на інноваційний розвиток підприємства та мають певну ступень важливості, експерти віднесли: розвиток інноваційної інфраструктури, збереження науково-технічного потенціалу та державну підтримку інноваційної діяльності, в тому числі можливість самореалізації за рахунок матеріального стимулювання, наявність фінансових, матеріальних резервів та резервів технічних заходів, збереження науково-технічного потенціалу. До чинників, які здійснюють негативний вплив на розвиток інноваційного потенціалу підприємства експерти віднесли недосконалість законодавчої бази з питань інноваційної діяльності, ускладнення науково - дослідних розробок за рахунок відсутності повноцінної інформаційної бази щодо інноваційних проектів та недостатню кількість й різноманітність джерел фінансування та відсутність матеріальних стимулів.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародні стандарти соціальної відповідальності бізнесу у практиці підприємств України
    (Видавничий дім "Гельветика", 2018) Мірошник, Марія Володимирівна; Грицаненко, А. Є.; Цвіркун, О. А.
    Стаття присвячена дослідженню міжнародної системи менеджменту якості на основі аналізу її ретроспективного розвитку упродовж 1987–2017 рр. та адаптації міжнародних стандартів соціальної відповідальності бізнесу у практику вітчизняних підприємств. Проведено аналіз стану соціальної відповідальності бізнесу вітчизняних підприємств у контексті інтеграції міжнародних стандартів у їх діяльність. Встановлено, що лідируюче положення з адаптації міжнародних стандартів соціальної відповідальності бізнесу займають суб’єкти великого бізнесу.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.
    В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Розробка моделі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Проаналізовані основні макроекономічні показники України, визначено, що низька конкурентоспроможність вітчизняних товаровиробників і країни в цілому - це проблема економічної безпеки держави. Конкретизовано падіння рейтингу глобальної конкурентоспроможності країни на 11 позиций, з 73 до 84, з показником 4.05 бали з 7 можливих. Побудована модель оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства,яка заснована на групах показників, що характеризують його потенційні можливості, ступінь задоволення вимог ринку і фінансові результати господарської діяльності.