Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Економіко-правові проблеми забезпечення національної безпеки засобами інтелектуальної власності
    (2022) Нагі, Сабольч; Гаврись, Ольга Олександрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Доведено, що зовнішня передача прав інтелектуальної власності повинна відповідати загальній концепції національної безпеки, щоб забезпечити реалізацію динамічного балансу між розвитком і безпекою. Координація розвитку та безпеки, підвищення усвідомлення небезпеки та підготовка до небезпеки в мирний час є основним принципом управління країною.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічні та маркетингові детермінанти виключних прав, пов'язаних з національною безпекою країни
    (2022) Нагі, Сабольч; Косенко, Олександра Петрівна
    Доведено, що проблема розвитку конкурентоспроможної економіки полягає у необхідності розвитку механізмів реалізації результатів вітчизняних досліджень. Вона можлива тільки при підвищенні якості вітчизняних розробок у вигляді готових до виробництва технологій, тим більше що наявність патентного режиму охорони результатів інтелектуальної діяльності в різних країнах світу призводить до необхідності забезпечення їхньої патентної чистоти, яка передбачає її використання на території певних країн без порушення виняткових, що діють там прав третіх осіб.