Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Вплив нематеріальних активів на економічний потенціал підприємства
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна; Павленко, Євгенія Вікторівна
    Підкреслюється місце та роль нематеріальних активів у формуванні конкурентних переваг підприємства на ринку. Це фактори, що підвищують його здатність досягати певних фінансових результатів, та, як наслідок, підвищують його економічний потенціал.
  • Ескіз
    Публікація
    Конкурентний потенціал підприємства: сутність поняття
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна Володимирівна; Павленко, Євгенія Вікторівна
    Ґрунтуючись на логічній послідовності, в статті розглянуто сутність категорій "потенціал", "економічний потенціал", "конкурентний потенціал підприємства". Визначено, що конкурентний потенціал є складовою потенціалу підприємства та являє собою комплекс внутрішньо-зовнішніх елементів, під впливом яких формується сукупність конкурентних переваг. Розглянуто основні підходи до формулювання конкурентного потенціалу підприємства та визначено його властивості.