Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Конкурентный подход в разработке товарной стратегии предприятия
    (Миколаївський національний університет ім. В. О. Сухомлинського, 2017) Романчик, Татьяна Владимировна
    В статье предлагается конкурентоспособность продукции рассматривать в двух плоскостях: как рыночную конкурентоспособность и как конкурентоспособность проектов. Предприятиям в условиях недостаточного финансирования приходится выбирать проекты, развитие которых является наиболее целесообразным. Во внутренней среде предприятия формируются условия для конкурентной борьбы между проектами за приоритетность их развития. Предложенный подход основан на сопоставлении оценок рыночной конкурентоспособности продукции и внутренней конкурентоспособности проектов предприятия. Это позволяет определить перечень проектов, совершенствование которых является объективно целесообразным, способствует выбору обоснованного решения в процессе формирования товарной стратегии предприятия.