Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 88
  • Ескіз
    Публікація
    Місце економічної безпеки у діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми вдосконалення асортиментної політики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Іваненко, В. С.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Стан економічної злочинності в Україні у цифрах
    (2019) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні тенденції маркетингових комунікацій у віртуальному просторі
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович; Підоря, Юлія Олександрівна
    Активний розвиток інтернет-технологій привів до того, що міжособистісне спілкування все більше переноситься у віртуальне середовище. Для налагодження контактів із потенційними споживачами маркетологи все більше уваги приділяють новим підходам та технологіям залучення різних цільових груп. Актуальним питанням сьогодення стає розгляд та аналіз основних тенденцій та перспектив розвитку маркетингових комунікацій у інтернет-просторі. В статті проаналізовано темпи та основні тенденції розвитку нового комунікативного простору. Відмічене, що у 2018 році кількість активних інтернет-користувачів у світі сягнула позначки у 4 млрд та за прогнозами зростатиме щорічно у середньому на 9%. 25,6 мільйонів чоловік, що складає 58% населення України, є активними інтернет-користувачами. Це сприяє активному проникненню інформаційних технологій у всі сфери повсякденної діяльності людей та області ведення бізнесу. Це надає принципово нових можливостей для розвитку моделей та форматів комунікації між підприємствами, закладами та приватними особами. Відмічено основні переваги, обов’язкові умови та наслідки організації комунікативного процесу у інтернет-просторі. Розглянуто основні складові комплексу маркетингових комунікацій в аспекті перспектив їх застосування у всесвітній мережі. В результаті аналізу підтверджено, що інтернет-технології є засобом розширення можливостей комунікативного процесу та підвищення його ефективності.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми та пріоритети розвитку підприємств в умовах глобалізації
    (Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Управління економічною безпекою підприємства
    (Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2019) Романчик, Альона Вадимівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення ризиків ринкової взаємодії
    (Бондаренко М. О., 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Романчик, Альона Вадимівна
  • Ескіз
    Публікація
    Державні закупівлі: сучасні проблеми та шляхи їх подолання
    (Національна академія Національної гвардії України, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Товма, Ольга Анатоліївна
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтовання витрат та прибутку як структурних елементів ціни
    (НТУ "ХПІ", 2018) Осипенко, Станіслав Миколайович; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Формування оптимальної цінової політики підприємства спирається на знання ціни пропозиції як мінімального її рівня з боку продавця, та ціни споживача, за яку він готовий придбати певний товар. Різниця між ними визначає маркетинговий ціновий інтервал, в межах якого і відбувається узгодження інтересів продавця та споживача при купівлі товару. Співвідношення меж цінами пропозиції, попиту та реалізації у процесі купівлі-продажу продукції формує простір для маневру рівнем ціни. Тому задача обґрунтованого визначення підприємством ціни пропозиції полягає в обґрунтованому визначенні витрат та прибутку як основних складових ціни. Конкурентна боротьба постійно вимагає зниження витрат підприємства шляхом раціоналізації всіх складових процесу виробництва та реалізації. Тому в ринкових умовах вільної конкуренції об'єктивно оптимальним є рівень витрат на виробництво продукції, що відповідає раціональній його організації, технології та управлінню. Це економічно обґрунтовані витрати. Витрати, що пов'язані з відхиленням організаційно-технічного рівня виробництва від оптимального, складають поточні та довгострокові резерви підприємства по зниженню собівартості продукції. Обов'язковим структурним елементом в ціні пропозиції повинна бути прибуткова частина. Прибуток та рентабельність при оптимізації процесу ціноутворення потребують порівняння з показниками ефективності, що відповідають базовим значенням, обґрунтованим, виходячи з ціни попиту. Різниця між ціною попиту та ціною пропозиції складає маркетинговий простір для цінового маневру. Виявлені резерви залежно від можливості їх розробки та необхідності додаткових капіталовкладень слід поділяти на поточні та перспективні. Поточні резерви характеризують можливість підприємства реалізувати їх протягом року без додаткових суттєвих капіталовкладень Визначення та економічне обґрунтування перспективних резервів є необхідною умовою розробки не тільки цінової політики, а й стратегії розвитку підприємства в цілому. Запропонований порядок формування ціни пропозиції дозволяє визначити економічно обґрунтовану її мінімальну межу, на цій основі розширити маркетинговий простір для маневру ціною та підвищити рівень стратегії та тактики ціноутворення підприємства.