Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 9 з 9
  • Ескіз
    Публікація
    Підходи до аналізу ризиків інноваційно-інвестиційних проектів
    (Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2007) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    В статті розглядаються питання оцінки та аналізу інвестиційних ризиків в інноваційній діяльності. Наводиться характеристика інноваційних ризиків та розглядається їх класифікація. Представлені основні етапи процесу оцінки рівня ризиків інноваційного проекту.
  • Ескіз
    Публікація
    Питання оцінки ефективності інновацій в галузі енергозбереження
    (Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2008) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    У статті розглянуті питання оцінки ефективності технологічних інновацій і, конкретно, в галузі енергозбереження. Пропонується диференціювати методи, що використовуються для розрахунку ефективності, залежно від економічних особливостей самих технологічних інновацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Джерела фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів
    (Дніпровський національний університет ім. Олеся Гончара, 2009) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    У статті розглядаються питання, пов'язані з проблемою вибору та формуванням джерел фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів. Описуються джерела фінансування таких проектів, надається їх характеристика. Розглядаються переваги та недоліки кожного з зазначених джерел. Надаються пропозиції, щодо вибору оптимального джерела фінансування.
  • Ескіз
    Публікація
    Питання класифікації та оцінки ризиків інноваційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2008) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
  • Ескіз
    Публікація
    Питання фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2008) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    До питання вибору оптимального рівня децентралізації при розробці і реалізації проектів енергозбереження
    (НТУ "ХПІ", 2009) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Розглядаються питання пов'язані з вибором найбільш прийнятного для підприємства рівня централізації/децентралізації енергопостачання. При виборі того чи іншого рівня, значний вплив мають різноманітні фактори. Пропонується для вирішення цієї задачі виробити критерії оцінки різних варіантів, оцінити фактори впливу і запропонувати методику визначення спільного оцінного показника.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз та структура проектів з енергозбереження на промислових підприємствах України
    (Подільський державний аграрно-технічний університет ПВНЗ "Хмельницький економічний університет", 2014) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
    Метою статті є аналіз існуючих на сучасних промислових підприємствах проектів з енергозбереження з ціллю подальшого розвитку та обґрунтування необхідності впровадження таких проектів з точки зору їх ефективності. Методика дослідження. Теоретичну та методологічну основу дослідження становлять фундаментальні положення сучасної економічної теорії, наукові праці провідних вчених у сфері енергозбереження та підвищення енергоефективності виробництва. У статті використано такі загальнонаукові та спеціальні методи дослідження: аналітичний, теоретичного узагальнення – для дослідження теоретичних засад формування потенціалу енергозбереження підприємств і для вивчення типових ситуацій, що визначають процес енергозбереження; порівняння, системно-структурний аналіз – для оцінювання ефективності енергозбереження та використання енергії на підприємствах машинобудівного профілю; статистичний – для аналізу й узагальнення статистичної інформації. Результати. Визначено, що для підприємств доцільно формувати стратегічні та оперативні плани із забезпечення енергозбереження на основі енергоаудиту. Запропоновано заходи з енергозбереження диференціювати за наступними критеріями: цілі, витрати, терміни впровадження, економічний ефект та інші суттєві організаційні фактори. Наукова новизна. Використано комплексний підхід до обґрунтування впровадження заходів із енергозбереження на машинобудівних підприємствах на основі оцінювання ступеня використання потенціалу енергозбереження. Практична значущість. Отримані результати дослідження є підґрунтям для вирішення практичних проблем щодо обґрунтування механізму прийняття рішень щодо напрямів підвищення використання потенціалу енергозбереження і можуть бути застосовані в практичній діяльності промислових підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Енергозбереження на промислових підприємствах України та використання його потенціалу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни "Стратегічний маркетинг"
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
    Курсова робота з дисципліни «Стратегічний маркетинг» є самостійною роботою студентів, що направлена на формування, систематизацію та поглиблення знань, навичок та творчого підходу майбутніх фахівців. Виконання курсової роботи повинно сприяти поглибленому засвоєнню лекційного курсу, практичних занять та отриманню навичок у сфері дослідження економічної та маркетингової діяльності будь-якого підприємства. У зв’язку з цим метою курсової роботи є систематизація, закріплення та розширення теоретичних знань та практичних навичок, застосування їх під час вирішення конкретних практичних на наукових завдань