Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток методів вартісної оцінки нематеріальних активів та об'єктів інтелектуальної власності
    (Донецький національний технічний університет, 2014) Перерва, Петро Григорович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Розглянуто питання вдосконалення методів вартісної оцінки нематеріальних активів та об’єктів інтелектуальної власності. Проведено детальний аналіз переваг та недолік стандартних підходів до проведення такої оцінки – вартісного, порівняльного та прибуткового. Розроблені пропозиції щодо уточнення цих результатів з використанням комбінованого підходу та інтегрального коефіцієнту, розрахованого з урахуванням різних факторів.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасний стан та перспективи розвитку українського ринку інтелектуальної власності
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2015) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косенко, Олександра Петрівна; Ткачов, Максим Михайлович
    Проведено статистичний аналіз інноваційного розвитку української промисловості. Особливий акцент зроблено на динаміці показників формування та розвитку ринку об'єктів інтелектуальної власності. Досліджено динаміку зміни кількості українських підприємств у розрізі напрямів інноваційної діяльності – створення та впровадження новацій. Показано, що теперішній стан світового та національного ринку інтелектуальної власності виконує надзвичайно важливі завдання із забезпечення науково-технічною інформацією, знаннями, досвідом державних структур, наукових організацій, освітніх установ, промислових виробництв, інноваційних фірм, окремих інвесторів та розробників інтелектуальної продукції.