Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Капітал підприємства: формування та розподіл
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2009) Горовий, Дмитро Анатолійович; Федотова, Ксенія Олександрівна
    Запропонований навчальний посібник призначений для закріплення знань студентів з дисципліни "Капітал підприємства: формування та розподіл " у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ розподіляється на параграфи за темами курсу, що включають плани лекційних занять, основні визначення тем, представлення основних явищ, подій та механізмів у вигляді схем та таблиць.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка праці та соціально-трудові відносини
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2008) Дмитрієв, Ілля Андрійович; Горовий, Дмитро Анатолійович; Федотова, Ксенія Олександрівна
    Запропонований навчальний посібник призначений для закріплення знань студентів з дисципліни "Економіка праці та соціально-трудові відносини" у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ підрозділяється на параграфи за темами курсу, що включають плани лекційних занять, основні визначення теми, представлення основних явищ, подій та механізмів у вигляді схем та таблиць.
  • Ескіз
    Публікація
    Моделювання ефективної дивідендної політики акціонерного товариства
    (НТУ "ХПІ", 2009) Федотова, Ксенія Олександрівна; Горовий, Дмитро Анатолійович
    Розроблено концепцію формування дивідендної політики підприємства в сучасних умовах. Запропоновано методичні рекомендації щодо формування ефективної дивідендної політики з використаннямметодубагатокритеріальної оптимізації для визначення розмірудивідендних виплат.