Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Публікація
    Зміни у маркетингу українських брендів під час війни
    (2022) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг промислового підприємства
    (Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія Владіславна
    У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.
  • Ескіз
    Публікація
    Зв'язки з громадськістю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    Зв’язки з громадськістю – це невід’ємна частина сучасної управлінської діяльності, спрямована на створення атмосфери взаєморозуміння між організацією і громадськістю, між партнерами в усіх сферах суспільного життя на основі правдивої і повної інформації. Курс лекцій з дисципліни «Зв’язки з громадськістю» складається з двох модулів. До першого модуля входять теми, які висвітлюють основні напрямки роботи зв’язків з громадськістю. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, визначають планування та управління зв’язками з громадськістю.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування бренду у свідомості споживача
    (НТУ "ХПІ", 2016) Чернобровкіна, Світлана Віталіївна