Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Механізм управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2012) Шипуліна, Юлія Сергіївна; Божкова, В. В.; Васильєва, Т. А.; Денисенко, М. П.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Комарницький, І. М.; Кузьмін, О. Є.; Лєонов, С. В.; Мельник, Л. Г.; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, О. В.; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, О. С.; Хлобистов, Є. В.; Біловодська, О. А.; Бублик, М. І.; Верба, В. А.; Воронкова, Т. Є.; Георгіаді, Н. Д.; Гончаренко, Т. П.; Дерев'янко, Ю. М.; Жарова, Л. О.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Князь, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Міцура, О. О.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олексієвець, І. Л.; Олефіренко, О. М.; Пересадько, Г. О.; Ремезь, Ю. Б.; Соколенко, Т. М.; Школа, В. Ю.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Громико, М. Г.; Домашенко, М. Д.; Сигида, Л. О.; Ярова, І. Є.; Щербаченко, В. О.
    Розглянуто методичні підходи до управління потенціалом інноваційного розвитку промислових підприємств. Розроблено економічну та організаційну складові інноваційного розвитку. Надано пропозиції по економічній оцінці інноваційного потенціалу.
  • Ескіз
    Публікація
    Інновації у маркетингу і менеджменті
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Божкова, Вікторія Вікторівна; Васильєва, Т. А.; Денисенко, Микола Павлович; Жарова, Любов Валеріївна; Жихор, Олена Борисівна; Кармінський, О. М.; Клісіньскі, Я. С.; Ковальчук, С. В.; Лепа, Р. М.; Максимова, Тетяна Семенівна; Мірчев, Ангел Блажев; Мішенін, Є. В.; Перерва, Петро Григорович; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Решетнікова, І. Л.; Тєлєтов, Олександр Сергійович; Хлобистов, Євген Володимирович; Чухрай, Наталія Іванівна; Яковлєв, Анатолій Іванович; Баранова, В. В.; Біловодська, Олена Анатоліївна; Бородіна, І. П.; Бреус, С. В.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Дериколенко, О. М.; Должанський, І. З.; Жданова, О. С.; Жевага, О. О.; Зубов, С. О.; Івченко, Є. А.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Коверга, С. В.; Косенко, Олександра Петрівна; Кривич, Я. М.; Лук'янихін, В. О.; Махнуша, С. М.; Мішеніна, Г. А.; Мішеніна, Н. В.; Нагорний, Є. І.; Олефіренко, О. М.; Охтень, О. О.; Пересадько, Г. О.; Петруня, Віра Юріївна; Підлісна, О. В.; Семенюк, С. Б.; Ткачук, Ю. Я.; Шведун, Вікторія Олександрівна; Школа, В. Ю.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ярова, І. Є.; Боднар, А. В.; Васильєва, О. А.; Гайдабрус, Н. В.; Кропивко, Д. С.; Кугук, В. О.; Кучмійов, А. В.; Левченко, В. О.; Летуновська, Н. Є.; Найда, М. В.; Підлісний, В. В.; Провозін, М. В.; Провозін, Н. В.; Ронь, Я. О.; Росохата, А. С.; Рябченко, І. М.; Сагер, Л. Ю.; Самойленко, І. В.; Сигида, Л. О.; Тимохіна, Я. О.; Тимченко, М. В.; Ткачов, Максим Михайлович; Шатова, В. М.; Шевлюга, О. Г.; Щербаченко, В. О.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України. Викладено концептуальні засади та теоретико-методичні підходи до вибору траєкторій інноваційного розвитку на різних рівнях узагальнення. Удосконалено існуючі та запропоновано нові инструменти і методи маркетингу та менеджменту інновацій. Розкрито газузеві особливості їх застосування. Для фахівців в області інноваційного менеджменту та маркетингу інновацій, ТОР-менеджерів підприємств і установ. Буде корисний для викладачів, аспірантів і студентів економічних і технічних спеціальностей ВНЗ, а також для широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми управління інноваційним розвитком.