Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 79
  • Ескіз
    Публікація
    Логіка моделювання ефективного портфелю як засіб вирішення проблем інноваційно-інвестиційних проектів
    (Бізнес Медіа Консалтинг, 2011) Яковлєв, Анатолій Іванович; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Завдання формування ефективного портфелю інноваційних проектів є базовою складовою економічної роботи корпорацій. У статті узагальнено теоретичні підходи до завдання формування інноваційно-інвестиційних портфелів та викладено логіку принципових компонент обчислювальних моделей, застосовних для формування або оптимізації таких портфелів. Застосування логіки моделей на практиці дозволить якісно поліпшити виконання економічної задачі формування інноваційних портфелів та процеси виявлення, вимірювання та контролю ризиків проектів.
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком
    (ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2011) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Галиця, І. О.; Герасимчук, В. Г.; Жихор, О. Б.; Маслак, Ольга Іванівна; Мельник, Л. Г.; Примак, Т. О.; Прокопенко, О. В.; Решетілова, Т. Б.; Тєлєтов, О. С.; Фролов, С. М.; Яковлєв, Анатолій Іванович; Башук, Т. О.; Бєлявцев, М. І.; Біловодська, О. А.; Божкова, В. В.; Верба, В. А.; Воробйова, Л. Д.; Галиця, О. С.; Герцик, В. А.; Гребешкова, О. М.; Деділова, Т. В.; Джемелінська, Л. В.; Загорна, Т. О.; Зайчук, Т. О.; Звягінцева, О. Б.; Івашова, Н. В.; Ілляшенко, Наталія Сергіївна; Калюжна, Н. Г.; Карпіщенко, М. Ю.; Квятковська, Л. А.; Ковальчук, С. В.; Коверга, С. В.; Кравець, П. В.; Кринська, Л. І.; Махнуша, С. М.; Мельник, Ю. М.; Нагорний, Євгеній Ігорович; Новошинська, Л. В.; Овєчкіна, О. А.; Олефіренко, О. М.; Павліщук, О. П.; Пересадько, Г. О.; Райко, Діана Валеріївна; Розвод, С. В.; Троян, М. Ю.; Фещенко, О. М.; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Школа, В. Ю.; Шевченко, Марина Миколаївна; Гришко, Н. Є.; Євтушенко, Н. О.; Іванова, К. В.; Ільченко, В. М.; Іщенко, С. В.; Ткачова, Надія Петрівна; Янковська, В. А.; Васильєв, В. В.; Васильченко, А. О.; Голишева, Є. О.; Грищенко, О. Ф.; Ніколаєва, В. К.; Пугачова, О. С.; Сагер, Л. Ю.; Яковлева, Г. В.; Крикуненко, Д. О.; Лукаш, С. М.; Радченко, О. В.; Савченко, О. С.
    У монографії досліджено проблеми і перспективи управління на ринкових засадах процесами інноваційного розвитку на державному, регіональному рівнях та рівні окремого підприємства. Викладено авторські підходи до розробки методів та інструментів управління інноваційним розвитком підприємств у руслі стратегії інноваційного прориву . Розглянуто інноваційні методи екологічного менеджменту та маркетингу. Для фахівців з інноваційного менеджменту і маркетингу інновацій, викладачів, аспірантів та студентів економічних спеціальностей ВНЗ.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг промислового підприємства
    (Кондор, 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Ларка, Микола Іванович; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Косенко, Олександра Петрівна; Кучіна, Світлана Едуардівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Удянська, Галина Михайлівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Ларка, Людмила Сергіївна; Ларка, Андрій Володимирович; Власова, Галина Іванівна; Мірошник, Марія Володимирівна; Майстро, Руслана Григорівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Литвиненко, Марія Владіславна
    У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни "Маркетинг промислового підприємства", а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками "Маркетинг" та "Менеджмент", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методів оцінки діяльності підприємств при їх функціюванні у ТНК
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2019) Яковлєв, Анатолій Іванович; Черненко, М. В.
  • Ескіз
    Документ
    Ефективність зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобалізації економіки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Яковлєв, Анатолій Іванович; Патлань, К. В.; Прилуцька, Ю. С.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методів оцінки інноваційної діяльності і її перспективи в Україні
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Яковлєв, Анатолій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Вплив змінення показників роботи підрозділів підприємства (цехів, дільниць) на кінцеві результати діяльності суб'єктів підприємництва
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглядається оцінка діяльності цехів з точки зору їх впливу на загальні результати роботи підприємств. Аналізуються різні варіанти їх впливу, в тому числі при закінченні виробничого процесу в даному підрозділі або його продовження у наступних підрозділах. В останньому випадку розраховується зміна потреби в товарі для різних груп споживачів. Пропонується розширення застосування методу крапки беззбитковості для кількох варіантів процесу. Розглядається визначення крапок беззбитковості при різних величинах цін та обсягів продажу за варіантами, й також їх граничних значень.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна оцінка нововведень на основі концепції маркетингу
    (Одеський національний політехнічний університет, 2018) Яковлєв, Анатолій Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз стану інноваційної діяльності в Україні та шляхи його поліпшення
    (Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки імені Г. М. Доброва НАН України, 2018) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглянуто показники рівня інноваційного розвитку в Україні. Проаналізовано три його складові — економічну, соціальну, законодавчу. Висвітлено проблеми в сфері інноваційної діяльності в Україні: недостатнє фінансування, застаріла матеріально-технічна база. Підкреслено необхідність поліпшення підготовки кадрів і стимулювання їх роботи. Запропоновано методи вибору пріоритетів інноваційного розвитку, розрахунку ефективності кредитування інновацій, стимулювання створення і реалізації інновацій. Зокрема, розроблено та апробовано модель визначення величини відсотка за кредит за результатами конкретного інноваційного проекту. Розглянуто шляхи розвитку державної підтримки інноваційної діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка підприємства: магістерський курс
    (2018) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Глухова, Світлана Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Опарій, Євген Олександрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна
    У навчальному посібнику детально розглянуто теми навчальних дисциплін "Стратегічне управління підприємством", "Управління потенціалом підприємства", "Економічне управління підприємством", "Управління проектами", а також ряду інших дисциплін, які вивчаються згідно з навчальним планом підготовки магістрів за спеціалізацією "Економіка підприємства". Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямком "Економіка", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.