Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Публікація
    Економіка підприємства: магістерський курс
    (2018) Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Васильцова, Світлана Олександрівна; Гаврись, Ольга Олександрівна; Глухова, Світлана Вячеславівна; Ларка, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна; Майстро, Руслана Григорівна; Опарій, Євген Олександрович; Романчик, Тетяна Володимирівна; Ткачова, Надія Петрівна
    У навчальному посібнику детально розглянуто теми навчальних дисциплін "Стратегічне управління підприємством", "Управління потенціалом підприємства", "Економічне управління підприємством", "Управління проектами", а також ряду інших дисциплін, які вивчаються згідно з навчальним планом підготовки магістрів за спеціалізацією "Економіка підприємства". Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямком "Економіка", аспірантів, викладачів, наукових співробітників.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив економіки знань на створення конкурентоздатних інновацій
    (Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана, 2008) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Пропонується дефініція наукоємності з урахуванням сучасного етапу інноваційних зрушень, розвитку економіки знань. Запропоно-вано комплекс показників наукоємності, їх вплив на створення конкурентоздатних інновацій.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення екологічних збитків від впровадження нововведень
    (Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки імені Г. М. Доброва НАН України, 2009) Яковлєв, Анатолій Іванович
    На комплексній системній основі розглянуто теоретико-методичні аспекти визначення величини збитків, які можуть мати місце через погіршення стану навколишнього середовища при впровадженні нововведень. Розрахунки відповідних збитків пропонується виконувати у трьох сферах: 1) у суб’єктів підприємництва; 2) населення; 3) держави.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і показники наукоємності
    (Інститут досліджень науково-технічного потенціалу та історії науки імені Г. М. Доброва НАН України, 2007) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Виконано аналіз поняття наукоємності. Пропонується поняття наукоємності з урахуванням сучасного етапу інноваційних зрушень, розвитку економіки знань. Запропоновано комплекс показників наукоємності на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях.
  • Ескіз
    Документ
    Фінансова і соціальна оцінка ефективності роботи міськелектротранспорту
    (Академия финансового управления, 2007) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Визначено склад і чисельні величини витрат при експлуатації електротехнічних виробів, які функціонують у системах управління електроприводами міськелектротранспорту. Запропоновано склад і способи розрахунку соціально-економічних збитків при відмовах відповідних виробів. Визначено заходи зі зменшення витрат при експлуатації цих виробів, які полягають у підвищенні їх надійності, зниженні їх собівартості та ціни, вдосконаленні організації ремонту, заміні застарілих транспортних засобів сучасними, високоякісними.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами
    (ГЕС, 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Косарєва, І. П.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові засоби забезпечення споживачів запасними елементами
    (Одеський національний політехнічний університет, 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглядаються методичні підходи визначення необхідної величини запасів обладнання та їх елементів при виході з ладу засобів праці при настанні раптових відмов в різних видах виробництв. Визначено склад капітальних та поточних витрат, необхідних для формування необхідної величини запасу. На основі статистичних методів і використання теорії ймовірності побудовані відповідні економіко-математичні моделі, які сприяють визначенню оптимальної величини запасу, що розглядається, з урахуванням витрат на забезпечення певної величини запасу і економічних витрат при відмовах складних технічних систем з відповідною гарантійною імовірністю їх безвідмовної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення методичних засад управління витратами на промислових підприємствах
    (Аудиторська фірма "Аналітик", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович
    Розглянуто основні причини високого рівня витрат на виробництво продукції промислових підприємств. Окреслено напрямки ефективного управління витратами на сучасному етапі господарювання. Обумовлено виокремлення сталого та умовно сталого компонентів величини постійних витрат при оцінці граничних витрат.