Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методи оцінки збитку на підприємствах при виході з ладу електротехнічного обладнання
    (ВВП "Контраст", 2012) Яковлєв, Анатолій Іванович; Мозенков, Олег Володимирович; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Виконано аналіз існуючого стану виробітку електроенергії на вітчизняних електростанціях. Показано високий ступінь зносу їх електроенергетичного обладнання, що потребує необхідність його заміни. Робота присвячена питанням оцінки збитків при забезпеченні підприємств і населення електроенергією. Запропоновано класифікацію збитків по різних ознаках. Розглянуто закордонний досвід у сфері страхування ризиків при порушенні енергопостачання. Виконано аналіз методів визначення збитків від перерв в електропостачанні різних категорій споживачів. Визначені чисельні величини відповідних збитків на підприємствах. Встановлені резерви підвищення ефективності експлуатації електротехнічного обладнання, яке працює у даній галузі
  • Ескіз
    Публікація
    Формування та оцінювання портфеля реальних інноваційно-інвестиційних проектів на переробних підприємствах
    (ООО "Цифра Прінт", 2013) Яковлєв, Анатолій Іванович; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Обґрунтовано та розроблено засади формування портфеля інноваційно-інвестиційних проектів на підприємствах та поглиблено існуючі теоретико-методичні підходи до проведення інноваційної діяльності. Розроблено методичний інструментарій для розгляду проектних пропозицій, обчислення ефекту участі у проекті підприємства, організації та соціально-економічного ефекту проектів, що пропонуються. Укладено покрокові методичні рекомендації щодо підготовки формалізованої інформації, придатної для автоматизації процесів формування портфеля. Викладено вимоги до формування інноваційно-інвестиційного портфеля, надано рекомендації щодо створення його електронного профілю. Розроблено інструментарій для вибору ефективного портфеля проектів з використанням трьох компонент, який дозволить вирішувати задачі формування та оптимізації двох типів – для портфелів, склад яких не передбачає дискретних ризиків, та для портфелів, у складі яких наявні проекти з дискретними ризиками, зокрема з ризиком поразкового результату науково-дослідної діяльності, який спричиняє припинення проекту