Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Improvement of the approaches to forming of passengers transportation fares be the suburban railway
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Gorovyi, Dmytro Anatoliiovych; Gorova, Kseniia; Sviiazov, M.
  • Ескіз
    Публікація
    Marketing
    (2019) Gorovyi, Dmytro Anatoliiovych; Havrys, O. O.
    Marketing is a human activity aimed at customer satisfaction through exchange. The main objective of the course is a formation of a system of knowledge about the nature and content marketing as a philosophy of business activity in the market economy and competition in preparation for the adoption of qualified decisions in marketing.
  • Ескіз
    Публікація
    Synergies in forming virtual capital of the enterprise
    (Ukraininan Association of Scientists of Economics, 2016) Gorovyi, Dmytro Anatoliiovych