Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Monitoring the commercial potential of intellectual technologies
    (Національний університет "Львівська політехніка", 2014) Kosenko, O. P.
    The model of monitoring the commercial potential level of intellectual technologies (intellectual property objects) using the arctangent function is developed and substantiated. The correlation between the level of the technological product quality and the level of the business risk concerning the product’s introduction and consumption serves as the basis for the model. Four characteristic sets of the monitoring function values are identified; in every set there are provided appropriate recommendations for companies.
  • Ескіз
    Публікація
    Monitoring the commercial potential of intellectual property
    (Чернігівський національний технологічний університет, 2017) Kosenko, O. P.; Kobielieva, T. O.; Tkacheva, N. P.
    The methodical approach to the monitoring of intellectual, industrial and commercial activities of industrial enterprises was developed. A two monitoring trigonometric functions, which individually can display the status of the company in various fields of activity are proposed. Recommendations for using trigonometric functions for process, crisis and market-oriented monitoring are developed. It is proved that the most accurate monitoring result can be obtained by joint use of the proposed functions.