Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Питання фінансування енергозберігаючих інноваційних проектів
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2008) Кітченко, Олена Миколаївна; Сударкіна, Світлана Петрівна
  • Ескіз
    Публікація
    До питання вибору оптимального рівня децентралізації при розробці і реалізації проектів енергозбереження
    (НТУ "ХПІ", 2009) Сударкіна, Світлана Петрівна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Розглядаються питання пов'язані з вибором найбільш прийнятного для підприємства рівня централізації/децентралізації енергопостачання. При виборі того чи іншого рівня, значний вплив мають різноманітні фактори. Пропонується для вирішення цієї задачі виробити критерії оцінки різних варіантів, оцінити фактори впливу і запропонувати методику визначення спільного оцінного показника.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження та аналіз проблемно-орієнтованих оцінок ефективності технологічних інновацій
    (НТУ "ХПИ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Долина, Ірина Володимирівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович
    Проведено аналітичне дослідження існуючих методів визначення економічного ефекту від створення і впровадження нових технологічних процесів і нових продуктів. Особливу увагу в статті приділено дослідженню недоліків існуючої методичної бази та вироблення наукових рекомендацій по її вдосконаленню.
  • Ескіз
    Публікація
    Економічна оцінка заходів по підвищенню ефективності технологічних інновацій
    (НТУ "ХПИ", 2006) Долина, Ірина Володимирівна; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна
    У статті розглянуті питання вдосконалювання методів оцінки ефективності створення й використання технологічних інновацій. Запропоновано методику, що враховує результативність і ефективність технологічних інновацій, а також фактор часу при розробці, впровадженні і використанні інновацій. Особлива увага приділена раннім стадіям життєвого циклу інновацій, зокрема, стадії науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт.
  • Ескіз
    Публікація
    Розвиток маркетингових методів економічної оцінки ціни інформаційних ресурсів як інвестиційного ресурсу
    (НТУ "ХПИ", 2006) Перерва, Петро Григорович; Шводиауер, Герхард; Маслак, Ольга Іванівна; Косенко, Олександра Петрівна; Нестеренко, Роман Олександрович
    Запропонована методика оцінки інформаційного потенціалу із застосуванням коефіцієнтного, витратного та результативного методів, що справляють взаємодоповнюючий ефект і підвищують ступінь ймовірності результату, в умовах ринкових трансформаційних процесів дає можливість виявити резерви раціонального інформаційного забезпечення підприємств, визначити затрати на інформаційні ресурси та результативність їх використання, сприяє впровадженню науково-технологічних досягнень у виробничу сферу.
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтування зовнішніх та внутрішніх чинників моніторингу інноваційного розвитку підприємства
    (НТУ "ХПИ", 2008) Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович; Косенко, Олександра Петрівна
    Розглянуто сутність моніторингу як економічної категорії стосовно до інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Обґрунтовано систему чинників зовнішнього та внутрішнього інноваційного середовища як об'єктів моніторингу. Доведено необхідність керування виділеними чинниками.
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційна діяльність промислових підприємств: сучасний стан та перспективи розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2008) Романчик, Тетяна Володимирівна