Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 138
  • Ескіз
    Публікація
    Джерела інвестування інноваційних проектів з урахуванням ризику їх неповернення
    (Одеський національний політехнічний університет, 2018) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович
    У статті розглянуто особливості фінансового забезпечення інноваційної діяльності підприємств. Охарактеризовано різні їх види. Відображено структуру джерел фінансування інноваційної діяльності в Україні, визначено особливості залучення позикових фінансових ресурсів як джерела фінансування інноваційних проектів у сучасних умовах функціонування економіки.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний аудит як інструмент комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій
    (Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович
    Доведено, що розробка механізму управління комерціалізацією інтелектуальної власності та технологій, в основу яких вона покладена, на основі технологічного аудиту є надзвичайно актуальною темою для наукового дослідження, відображає реалії сучасності, узгоджується з цілями економічного розвитку України і завданнями, що стоять перед підприємствами і організаціями, що мають досягнення в інтелектуальній сфері.
  • Ескіз
    Публікація
    Evaluation of innovative technology market potential on the basis of technology audit
    (LLC "Consulting Publishing Company "Business Perspectives", 2019) Kosenko, Oleksandra; Cherepanova, V. O.; Dolyna, I.; Matrosova, V.; Kolotiuk, O.
    Enterprise innovation activity supposes coordinated technical and business processes of decision-making and its performance required for successful transformation of new product or service from concept to market. The purpose of this study is to develop valuation methods of innovative technology market potential and prospects of their introduction into the production enterprise activity. In order to achieve this goal, we used brand new evaluation tool, this is technology audit conception, application of which increased significantly the accuracy and reliability of technology market potential evaluation. Clarification of terminological essence of technological audit allowed the authors to discover the content of technology audit components required for the market research and thereupon to develop evaluation mechanism for innovative technology market potential using technology audit. This mechanism is built on structure evaluation table of technology market potential level detection as an object of commercialization. To ensure the efficiency of practical effect of the mechanism proposed, the authors systematized and completed methods of functional analysis and scanning of market environment for the purpose of qualitative comprehensive evaluation and innovative technology market potential forecasting. Introduction of the proposed evaluation method for technology market potential will result in the improvement of efficiency of enterprise innovation activity due to more rational distribution of available resources and immediate financing of developments with greater market potential.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль як інструмент формування продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств
    (Технологический центр, 2015) Косенко, Олександра Петрівна
    Стаття присвячена створенню інноваційних методів оцінки комерційного потенціалу об’єктів інтелектуальної власності. Доведено, що важливим індикатором ринкових можливостей інтелектуальних технологій є метод оцінки патентів, зважених з урахуванням цитування. В якості критерію оцінки запропоновано використовувати технологічний важіль, який відтворює міру здатності інноваційного підприємства до трансферу технологій. Запропоновано методичні підходи визначення комерційних можливостей інтелектуальної технології для її розробника та для її споживача.
  • Ескіз
    Публікація
    Технологічний важіль інтелектуальних технологій в туристичному бізнесі
    (Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Косенко, Андрій Васильович; Маслак, Марія Володимирівна
    В статті авторами доведено, що технологічний важіль це міра здатності інноваційного туристичного підприємства поширювати передові знання, технології, прикладні ноу-хау (тобто здійснювати трансфер технологій), отримані в процесі створення базового об’єкта інтелектуальної власності, на безліч продуктів для кінцевих користувачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Financial and technological leverage in the system of economic evaluation of innovative technologies
    (Харківський навчально-науковий інститут "Університет банківської справи", 2017) Pererva, P. G.; Kosenko, A. P.; Kobielieva, Tatiana Aleksandrovna; Tkachev, Maksim Mikhailovich; Tkacheva, Nadezhda Petrovna
    The article examines the conceptual, theoretical and methodological guidelines for economic evaluation of innovative technologies through financial and technological leverage. The concept of financial-technological linkage was developed with the aim of establishing a relationship between technological efficiency and effectiveness of operational and financial activities of the enterprise. The authors have developed measurement technology and the use of technological linkage as a tool for assessing commercial potential of new technologies, which allows establishing a link between technological efficiency and effectiveness of operational and financial activities of the engineering enterprise. It is proved that the concept of technological linkage explains how the creation of new technologies can raise the value of the business, exceeding significantly the value of the underlying technological innovations taken in isolation. In addition, there is a real possibility of effective monitoring of the economic impact (need, usage, efficiency) from the use of development, the exclusive rights which are at the disposal of the enterprise. Determined that the level of commercial potential of intellectual technology is not limited only to the influence of technological leverage. The potential power can be represented as a dependence of the level of commercial potential of several very important factors that act in parallel. They proposed to include the following, the most important components of the level of commercial potential of innovative technology: the lever of the early stages of the life cycle of an innovative product; the lever of the developer technological innovations; financial leverage. The effect of financial and technological leverage depends on innovation activity and innovation capacity of the enterprise–the developer of a technological product. Its value is usually higher for industries with higher technological level of production, which is very typical for innovative enterprises.
  • Ескіз
    Публікація
    Основні проблеми при встановленні достовірної ціни на об'єкти інтелектуальної власності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Олександра Петрівна; Бікбулатова, К. С.
  • Ескіз
    Документ
    Маркетинговые принципы интеллектуально-инновационных технологий
    (Одеський національний політехнічний університет, 2018) Косенко, Александра Петровна; Перерва, Петр Григорьевич
  • Ескіз
    Публікація
    Інноваційні технології в галузі реклами та маркетингу
    (Одеський національний політехнічний університет, 2018) Косенко, Олександра Петрівна; Синельникова, Д. М.
  • Ескіз
    Публікація
    Удосконалення трансфертних цін на об'єкти інтелектуальної власності
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2018) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович