Кафедра "Економіка та маркетинг"
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992
Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.
На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).
Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.
Переглянути
Фільтри
Налаштування
Результати пошуку
Документ Комплаенс программа промышленного предприятия(2019) Перерва, Петр Григорьевич; Коциски, Дёрдь; Верес Шомоши, Марианн; Кобелева, Татьяна Александровна; Косенко, Александра Петровна; Маслак, Мария Владимировна; Кобелев, Валерий Николаевич; Косенко, Андрей Васильевич; Романчик, Татьяна Владимировна; Ткачева, Надежда Петровна; Ткачев, Максим МихайловичВ учебнике обобщен отечественный и зарубежный опыт комплаенса и на его основе разработаны научно-методические рекомендации по совершенствованию организационно-экономического механизма его осуществления на промышленных предприятиях. Определена сущность комплаенса, его политики, принципы, функции и структурные элементы комплаенс-программы промышленного предприятия. Особое внимание уделено вопросам противодействия коррупции, борьбе с мошенничеством, финансированию теорриризма и отмыванием денег. Впервые предлагается ввести в программу обучения студентов университетов вопросы антимонопольного и репутационного комплаенса. Книга предназначена для менеджеров промышленных предприятий, специалистов экономических и юридических служб, преподавателей, аспирантов и студентов экономических специальностей.Публікація Технологічний аудит як інструмент комерціалізації інтелектуально-інноваційних технологій(Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро ГригоровичДоведено, що розробка механізму управління комерціалізацією інтелектуальної власності та технологій, в основу яких вона покладена, на основі технологічного аудиту є надзвичайно актуальною темою для наукового дослідження, відображає реалії сучасності, узгоджується з цілями економічного розвитку України і завданнями, що стоять перед підприємствами і організаціями, що мають досягнення в інтелектуальній сфері.Публікація Комерціалізація інновацій туристичних підприємств на основі системи економічних важелів(Триторія, 2019) Косенко, Олександра Петрівна; Перерва, Петро Григорович; Косенко, Андрій Васильович; Матросова, Вікторія Олександрівна; Проскурня, Олена МихайлівнаДокумент Экономика и менеджмент качества туристического продукта(Кременчуцький національний університет ім. Михайла Остроградського, 2019) Кобелев, Валерий Николаевич; Ткачев, Максим Михайлович; Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна АндреевнаДокумент Правовое обеспечение инновационной деятельности предприятий в условиях евроинтеграции(Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2019) Перерва, Петр Григорьевич; Ткачев, Максим Михайлович; Ткачева, Надежда ПетровнаДокумент Экономическая оценка качества туристических услуг(Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2019) Кобелев, Валерий Николаевич; Носырев, Александр Александрович; Маслак, Мария Владимировна; Перерва, Петр Григорьевич; Целинская, Анна АндреевнаРекомендуемый к применению теоретико-методический инструментарий квалиметрического подхода к оценке качества туристических услуг позволяет выявить направления для повышения качества туристических услуг и комплексно оценить услуги определенного туристского региона или страны в целом.Публікація Інтелектуальна власність в сфері неформальної економіки(2019) Перерва, Петро Григорович; Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія ПетрівнаПроведені дослідження свідчать про те, що в цей час рівень порушення виключних прав на результати інноваційно-інтелектуальної діяльності творчих працівників (контрафакція) в різних видах продукції набула індустріального характеру. Обсяг контрафакту в окремих галузях промислового виробництва в світі в цілому, в Європі і в нашій країні співмірний з об'ємом легального виробництва, а не так вже і рідко навіть перевищує його. В результаті в тіньовому обороті залишаються грошові потоки, розмір яких в деяких випадках перевершує вартість офіційно визначеного валового національного продукту. Збиток українській економіці і загроза життю і здоров'ю споживачів контрафактної продукції перевищує всі розумні розміри та досить складно піддається обчисленню.Публікація Інтелектуальна власність: магістерський курс(ТОВ "Планета-Прінт", 2019) Перерва, Петро Григорович; Борзенко, Володимир Іванович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Косенко, Андрій Васильович; Ткачов, Максим Михайлович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Аврамова, Ольга Євгенівна; Тарасенко (Панасенко), Ірина Анатоліївна; Шуба, Ірина Володимирівна; Косенко, Олександра Петрівна; Глізнуца, Марина Юріївна; Дюжев, Віктор Геннадійович; Маслак, Марія ВолодимирівнаВ підручнику викладено основні положення дисциплін магістерського курсу з інтелектуальної власності. Особлива увага приділена питанням економіки, організації та управління процесами створення об’єктів інтелектуальної власності, їх трансферу та комерціалізації, управлінню ефективністю використання на різних етапах життєвого циклу інтелектуального продукту. Детально представлено матеріали по правовій охороні виключних прав та визначенню збитків при їх порушенні. Підручник призначено для студентів технічних, економічних та юридичних університетів, які здійснюють підготовку фахівців в сфері інтелектуальної власності. Велику користь матеріали підручника можуть надати науковцям, аспірантам, менеджерам промислових підприємств, які займаються питаннями інтелектуально-інноваційної діяльності.Документ Маркетинговая стратегия коммерческого успеха предприятия(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Косенко, Александра Петровна; Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр ГригорьевичДокумент Маркетинговые исследования конкурентов и конъюнктуры рынка(Национальный технический университет "Харьковский политехнический институт", 2019) Ткачева, Надежда Петровна; Перерва, Петр Григорьевич; Зозуля, М. О.