Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 40
  • Ескіз
    Документ
    Вплив корпоративних кольорів на сприйняття бренду споживачами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Ларка, Микола Іванович; Воліков, В. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Ланцюг створення вартості М. Портера у визначенні конкурентних переваг промислового підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2014) Кобєлєва, Тетяна Олександрівна; Ткачова, Надія Петрівна; Кобєлєва, Анна Валеріївна
  • Ескіз
    Публікація
    Проблеми вдосконалення асортиментної політики підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Іваненко, В. С.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження мультиканальних форматів торгівлі як перспективного розвитку сучасного ритейлу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Мірошник, Марія Володимирівна; Лучна, Єлизавета Олексіївна; Назаренко, Лоліта Дмитрівна
    Проведено аналіз динаміки росту мобільних користувачів інтернет – шоппінгу в Україні. Визначено, що Україна займає друге місце за темпами зростання електронної комерції в Європі, а сьогоднішнє активне формування електронного бізнес-середовища є результатом динамічного розвитку інформаційної індустрії та появи інноваційних каналів торгівлі. Все більшого застосування знаходять Internet-технології для здійснення конкретних комерційних операцій у форматі e-commerce, m-commerce, f-commerce, s-commerce тощо. У світовому масштабі ця ніша щорічне зростає на 17%. Ринок України в контексті зростання і перспектив означених форматів є одним з найбільш привабливих. Конкретизовано розвиток мультиканальних форматів торгівлі як стратегічного напрямку компанії, яка функціонує на роздрібному ринку. Деталізовано головні переваги електронного бізнесу та означені основні проблеми, які потребують певного реагування, концентрації зусиль на їх мінімізацію або повного усунення, Проведено соціологічні дослідження відносно впливу мотивуючих факторів щодо здійснення контакту «споживач – продавець» та покупки товару/послуги. Визначено роль мотивуючих факторів на ефективність розвитку ринку e-commerce. Встановлено, що за окремими мотивуючими факторами має місце певна невідповідність їх основних критеріїв загально - світовим тенденціям зростання впливу інформаційних інтернет - технологій на свідомість користувачів мережі та рівень їх довіри до форматів торгівлі, що істотно звужує межи та темпи розвитку ринку e-commerce. Конкретизовано, шо ринок електронної комерції у мультиканальному форматі торгівлі є основою формування стратегії підприємства, реалізація якої забезпечить розширення каналів продажу для роздрібної торгівлі. Результати проведеного дослідження свідчать про значний потенціал Internet – спрямованості підприємницької діяльності сучасних бізнес – структур у сфері торгівлі.
  • Ескіз
    Публікація
    Таргетована реклама в інтернет бізнесі
    (ФО-П Шпак В. Б., 2019) Кітченко, Олена Миколаївна; Білошкуренко, Н. Г.
  • Ескіз
    Публікація
    Місце стимулювання збуту у комунікаційній політиці підприємства
    (Національний фармацевтичний університет, 2019) Романчик, Тетяна Володимирівна; Зубков, Олександр Геннадійович
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з дисципліни "Інфраструктура національного ринку"
    (2019) Усов, Максим Анатолійович
    Мета дисципліни – озброїти студентів теорією розвитку інфраструктури національного ринку як найважливішої частини ринкової економіки, сформувати практичні вміння управляти її діяльністю по забезпеченню потреб споживачів, а також здатність знаходити та реалізувати рішення по інтенсифікації й підвищенню ефективності цієї сфери. Дисципліна відноситься до базових у циклі професійно орієнтованих дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи факторів впливу на розвиток торгової марки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2012) Воліков, В. В.; Ларка, Микола Іванович
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
    (Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця, 2007) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна
    Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Напрями підвищення результативності проведення сумісного аналізу потреб споживачів
    (НТУ "ХПИ", 2008) Лаврентьєва, Людмила Сергіївна; Літвиненко, Марія Владиславна
    Показана можливість уніфікації методики сумісного аналізу потреб споживачів. Наведені основні напрями вдосконалення розрахунків за етапами сумісного аналізу.