Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Рекламний менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна
    При вивченні дисципліни увагу здобувачів зосереджено на прийнятті рішень щодо рекламної кампанії в усіх ланках рекламного бізнесу (рекламодавець — рекламна агенція —дослідницькі фірми —споживач), наводяться моделі поведінки споживачів і засоби кількісних (якісних) вимірювань упливу реклами на цільову аудиторію. Матеріал практичних занять пов’язує в єдине ціле концепції рекламного бізнесу, моделі поведінки споживачів, вимірювання результатів показу рекламного звернення та залежні від них рішення стосовно проведення рекламної кампанії, прогнозування її перебігу й дієвості рекламних заходів. Підкреслюється, що рекламний менеджмент розглядається в контексті маркетингу та загальної стратегії фірми-рекламодавця.
  • Ескіз
    Публікація
    Ризики рекламного бізнесу
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Дмитро М.; Романчик, Тетяна Володимирівна
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективність рекламних кампаній у системі міжнародного маркетингу
    (Видавництво "Ліра-К", 2024) Романчик, Тетяна Володимирівна; Самойлов, Олександр
  • Ескіз
    Публікація
    Інфлюенсер-маркетинг як інструмент впливу на аудиторію
    (WSEH, 2023) Косенко, Олександра Петрівна; Коваленко, О. В.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Маркетингові комунікації"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Маркетингові комунікації» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингових комунікацій, які дозволяють майбутнім фахівцям успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, плануванням та проведенням рекламної кампанії на підприємстві з метою підвищення ефективності його діяльності.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять, самостійної роботи та виконання індивідуального завдання з дисципліни "Рекламні технології"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах відповідно до навчального плану курсу «Рекламні технології» містяться 16 тем, що вміщують в себе питання та кейси, надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих кейсів, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Також представлені питання, які виносяться на самостійний розгляд здобувачів та надано типові тести, які допоможуть здобувачам провести самоконтроль своїх знань. Методичні вказівки вміщують рекомендації щодо виконання індивідуального завдання, яке передбачене в рамках дисципліни.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічні напрямки розвитку винного туризму в Україні
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна; Лялько, Кирило Андрійович
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення практичних занять з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    В даних методичних матеріалах до відповідності з навчальним планом курсу «Медіапланування» містяться 8 тем, які вміщують в себе задачі та ситуації (кейси), надаються деякі рекомендації щодо розв’язання пропонованих завдань, надано перелік теоретичних запитань та тестів. Надається список літератури, використання якого допоможе краще зрозуміти зміст курсу та отримати навички в розв’язанні задач медіапланування.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Медіапланування"
    (2023) Кітченко, Олена Миколаївна
    Курсовий проєкт з дисципліни «Медіапланування» виконують з метою закріплення і поглиблення системи теоретичних знань та оволодіння прикладними аспектами маркетингової підготовки, які дозволяють майбутнім спеціалістам успішно розв’язувати завдання пов’язані з розробкою, аналізом та оцінкою стратегії та тактики медіапланування с метою підвищення ефективності діяльності підприємств.
  • Ескіз
    Публікація
    Рекламний бізнес в умовах воєнного часу
    (2022) Романчик, Тетяна Володимирівна