Кафедра "Економіка та маркетинг"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/3992

Увага! Від травня 2023 року колекція кафедри "Економіка та маркетинг" не поповнюється.

На основі кафедр "Економіка та маркетинг" та "Економічна кібернетика та маркетинговий менеджмент" створено кафедру "Маркетинг" (НАКАЗ 552 ОД від 26.11.2021 року).

Від 1995 року кафедра мала назву "Економіка і маркетинг", первісна назва – кафедра економки і організації машинобудівної промисловості, була заснована в 1984 році. Від дня заснування кафедри нею завідував доктор економічних наук, професор Анатолій Іванович Яковлєв. Йому присвоєно почесне звання Заслуженого працівника народної освіти України та обрано Академіком Академії інженерних наук України. Ім'я Яковлєва А. І. внесено до біографічного словника "Видатні люди ХХ століття" Міжнародного бібліографічного центру в м. Кембрідж.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Оцінка комерційних можливостей інтелектуального капіталу
    (Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", 2016) Косенко, Олександра Петрівна
    У статті сформульовано і на прикладі патентів доведено гіпотезу про наявність функціонального зв'язку між індексом цитування патентів та їх вартістю. Пропозиції з цього приводу пов'язані не з загальною ціною (вартістю) патенту, а тільки з тою частиною вартості, яка знаходиться між мінімальною та максимальною ціною. Значення мінімальної ціни патенту рекомендується визначати з використання витратного підходу, тобто з урахуванням всіх поточних витрат розробника. Розрахунок максимальної ціни патенту пропонується здійснювати з використанням прибуткового підходу, тобто з урахуванням максимальних потенційних можливостей власника патенту при його найбільш ефективному використанні. Запропоновано методичний підхід до оцінки вартості патентів з використанням індексу цитування. Розроблено пропозиції щодо визначення коефіцієнту впливу рівня цитування патентів на значення їх комерційного потенціалу. Проведено аналіз позитивних та негативних сторін запропонованих рекомендацій. Розроблені положення рекомендовано до використання при оцінці комерційного потенціалу інноваційно-інтелектуальних технологій. Вони також будуть корисними при формуванні продуктово-технологічних платформ машинобудівних підприємств на основі базового об'єкту інтелектуальної власності.